برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

معرفی برترین نرم افزارهای ادیت عکس

معرفی برترین نرم افزارهای ادیت عکس

عکاسی یک حرفه یا بهتر است بگوییم سرگرمی همه ی اسمارت فون دارهای این روز هاست.
برنامه های ویرایش این عکس ها نیز رو به روز با تنوع زیاد اضافه می شوند و کاربران را در انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی می کنند. قطعا این تنوع ها خود نوعی پیشرفت محسوب می شوند. شما می توانید با بهترین اپلیکیشن ها عکسهای خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. در ادامه به معرفی چند نرم افزار فوق العاده ی ادیت عکس می پردازیم. با ما همراه باشید… .

1. ادوبی فتوشاپ اکسپرس(Adobe Photoshop Exprese)

این برنامه ی کاربردی و رایگان بهترین و کارآمد ترین ابزار های ادیت عکس را د اختیارتان قرار می دهند.
اگر ادوبی آی دی دارید خیلی راحت از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، قدم اول برای استفاده از این نرم افزار این است که ثبت نام انجام دهید. با کمک شناسه کاربری تان می تواندی از سایر امکانات ادوبی نیز استفاده کنید. برای شروع کار به یک عکس احتیاج دارید. این عکس می تواند از داخل گالری شما انتخاب شود و یا از داخل خود برنامه و یا حتی در لحظه تصویر توسط دوربین گوشی تان ثبت شود و وارد برنامه گردد.

امکانات و قابلیت های Photoshop Exprese

روتیت یا چرخش تصویر. برش یا کراپ. ایجاد فیلتر های متنوع. تغییر در رنگ بندی عکس. رفع مشکل قرمزی چشم. و بسیاری ابزار های کاربردی دیگر.. پس از اتمام کار ادیت عکس می توانید عکس را در گالری شخصی تان ذخیره کنید یا آن را از طریق صفحات فضای مجازی Share کنید و یا انرا در Adobe Creative Cloud آپلود کنید.

2. Prisma

دیگر اپلیکیشن رایگان که در این بخش به معرفی آن می پردازیم پریسما نام دارد. اگر قصد دارید از فیلتر های مختلف با مدل های نقاشی و طراحی چهره و عکس استفاده کنید قطعا انواع برنامه‌ ها را تا به حال دیده اید و متوجه شده اید که یک عکس طبیعی با این اپلیکیشن ها حاصل نخواهد شد. اما اپلیکیشن پریسما کاملا متفاوت است و شما را کاملا راضی خواهد کرد.
این نرم افزار رایگان است اما برای دسترسی به تمام قابلیت های موجود در برنامه لازم است هزینه پرداخت شود.
پس از سیو کردن عکس در گالری، می توانید آنرا در شبکه های مختلف فضای مجازی Share کنید و یا در پریزما فید فیلتر های مختلف و افکت ها را برای سرگرمی امتحان کنید.

3. اپلیکیشن گوگل اسنپ سید

می توان گفت بهترین برنامه ادیت عکس اسنپسید است. این اپلیکیشن با امکانات بسیار زیاد ادیت بسیاری از رقیبان را پشت سر گذاشته و خود در صدر جدول نشسته است. این برنامه به غیر از موارد معمول مثل کات و کراپ و روتیت از دیگر قابایت هایی مثل تنظیمات نور و روشنایی، تغییرات در منظره و عمق زمینه و بسیاری موارد دیگر است.
از دیگر امکانات خاص می توان اکسپند را نام برد. این ویژگی به وسعت دهی عکس ها کمک می کند. با انجام محاسبات عکس را وسیعتر جلوه می دهد. درست مشابه قابلیت Content Aware Fill در فتوشاپ.
با کمک اسنپسید و قابلیت شناسایی چهره، می توانید عکس های سلفی بسیار جذاب تری نیز بگیرد. گوگل برای تمام امکانات این برنامه ویدئوی معرفی و آموزشی قرار داده است. برترین برنامه ادیت عکس شناخته شده درحال حاضر تنها برای اندرویدی های در دسترس است.

4. VSCO

این برنامه کمی مشابه با Instagram است و به شما این امکان را می دهد که علاوه بر اشتراک عکس های خود دیگر عکس ها را نیز مشاهده کنید. با کمک این برنامه می توانید تمام امکانات ادیت عکس را بکار گیرید. قابلیت هایی مثل تنظیم درجه سردی، گرمی و کنتراست ها. و به طور چل تنظیمات رنگ ها و افق ها. با کمک یک نوار متحرک می توانید تنظیمات را مدیریت کنید.
با تکمیل ویرایش عکس هایتان می توانید اشتراک گذاری را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی انجام دهید.
نکته: امکان ذخیره مستقیم عکس در گالری گوشی همراهتان وجود ندارد. اما می توانید پس ارسال در شبکه های مجازی مختلف آن را سیو کنید. این برنامه دو گزینه ی رایگان و غیر رایگان دارد. نسخه ی آزمایشی به مدت یک هفته ماندگار است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + دو =

دکمه بازگشت به بالا