برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

نرم افزار Google Map به دارک مود مجهز می شود

حالت تاریک به اپلیکیشن گوگل مپ اضافه می شود

نرم افزار Google Map به دارک مود مجهز می شود

شرکت گوگل سرانجام قابلیت دارک مود را به نرم افزار Google Map اضافه کرد. قابلیت حالت تاریک قرار است در طی روزهای آتی در دسترس کاربران قرار گیرد. در ادامه به بررسی بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی خبر منتشر شده در خصوص حالت تاریک گوگل مپ

بر اساس خبر منتشر شده توسط شرکت Google، قرار است بالاخره و پس از مدت ها قابلیت دارک مود  در سرویس گوگل مپ در دسترس کاربران قرار گیرد. گفتنی است که این ویژگی به صورت آزمایشی از اواخر سال میلادی 2020 بر روی Google Map اضافه شده اما اکنون ویژگی حالت تاریک به صورت رسمی در نسخه های اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته، اما فعلا خبری از این قابلیت در نسخه iOS خبری نیست.

برای آن که بتوان از قابلیت Dark Mode بهره برد باید به قسمت تنظیمات نرم افزار گوگل مپ وارد شده و در ادامه گزینه Theme را انتخاب کنید. پس از باز شدن منو Theme، می توان تم حالت تاریک را انتخاب کرد. با توجه به گفته شرکت Google، به غیر از اضافه شدن ویژگی Dark Mode به این اپلیکیشن، قرار است امکانات جدیدی به اندروید اتو اضافه شود. به غیر از استفاده از تصویر پس زمینه شخصی سازی شده، امکان بازی کردن با برنامه اندروید اتو وجود دارد. از جمله بازی هایی اضافه شده می توان به Trivia Crack، Jeopardy، Song Quiz و Are You Feeling Lucky اشاره کرد. برای بازی کردن با آن ها تنها کافی است که از عبارت Hey Google استفاده کرد تا در دسترس کاربر قرار گیرند.

از دیگر قابلیت های اضافه شده به سرویس Android Auto می توان به قابلیت تقسیم صفحه اشاره کرد که در نتیجه می توان از دو نرم افزار به صورت همزمان بهره برد. قابل ذکر است که این قابلیت فقط بر روی نمایشگر اتومبیل فعال می شود و طی چند روز آینده به سرویس Android Auto اضافه خواهد شد و با گوشی های اندروید 6 به بالا کار خواهد کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: cci ammo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا