بازیبازی های آیفونبازی های اندرویدی

معرفی 5 بازی اکشن برای سیستم عامل Android و IOS

معرفی 5 بازی اکشن برای سیستم عامل Android و IOS

در این مطلب قصد داریم تا 5 بازی اکشن و هیجان انگیز را به شما دوستان ارائه دهیم تا از بازی کردن با آن ها لذت ببرید. با طیف نیوز همراه باشید… .

بازی Shadowgun Legends

بازی اکشن

این بازی با داشتن ماموریت های متعدد، شما با خود جوری همراه می کند که متوجه گذران زمان نمی شوید. قابلیت انتخاب شکارچیان متنوع،جمع آوری غنیمت ها و همچنین داشتن حالت PvP برای نشانه گیری سر بازیکنان داخل بازی توسط تفنگ ها از جمله جذابیت های این بازی اکشن می باشد. گفتنیست که شما می توانید از کنترلرها برای این بازی استفاده کنید.

AndroidIOS

بازی Modern Ops

بازی اکشن

فرم ساختاری این بازی بی شباهت با بازی Counter Strike نیست. شما برای داشتن اسلحه و امکانات دیگر بازی باید امتیاز جمع کنید و موارد مورد نیازتان را خریداری کنید.

AndroidIOS

بازی اکشن و خاطره انگیز Call of Duty

بازی اکشن

گروه سازنده ی Tencent بالاخره بعد سال ها توانستند که بازی هیجان انگیز و خاطره انگیز Call of Duty را برای نسخه ی موبایل طراحی و ارائه کنند. این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از همه لحاظ به نسخه ی اصلی این بازی شباهت دارد، پس شما می توانید ورژن موبایل این بازی را با همان کیفیت در گوشی های هوشمند خود بازی کنید.

از مشخصات این بازی اکشن می توان به بازی کردن در فضاهای Team Deathmatch، Domination، Search & Destroy اشاره کرد. فعلا این گیم پلی قابلیت پشتیبانی از کنترلر را ندارد، اما شنیده ها حاکی از آن است که سازنده ی این بازی در حال کار بر روی قابلیت استفاده از کنترلرها برای این بازی است.

AndroidIOS

بازی Modern Combat: Versus

هیجان انگیز

این بازی یکی از شبیه ترین بازی ها به Call of Duty می باشد که از کنترلر نیز پشتیبانی می کند. این بازی اکشن هم دارای هیجانات و داستان های خاص خود می باشد. شما می توانید برای یازی کردن این گیم پلی از کنترلر و یا صفحه ی لمسی خود گوشی استفاده کنید.

AndroidIOS

بازی World War Heroes

هیجان انگیز

این بازی اکشن به دلیل نوع موسیقی استفاده شده و تنظیمات، شباهت به بازی Battlefield 1 دارد. این گیم پلی دارای سلاح های متنوعی در فضای بازی است، در نتیجه شما همیشه مجهز به سلاح خواهید بود.

AndroidIOS

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank
    you, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know the
    reason why I can’t subscribe to it. Is there anybody else getting the same RSS issues?
    Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دو =

دکمه بازگشت به بالا