بازی

چگونه تنظیمات وای فای را برای بازی های تحت شبکه تغییر دهیم؟

چگونه تنظیمات وای فای را برای بازی های تحت شبکه تغییر دهیم؟

در این بخش از طیف نیوز به بررسی نحوه تنظیمات وای فای برای بازی های LAN یا تحت شبکه خواهیم پرداخت. با این ویژگی می توانید از بازی با دوستانتان لذت ببرید. با طیف نیوز همراه باشید… .

چنانچه کاربری نتواند از شبکه محلی با کابل یا اترنت استفاده کند و برای بازی های خود تصمیم به اتصال به یک شبکه Wifi بی سیم داشته باشد این مطلب آموزشی جهت انجام تنظیمات وای فای برای بازی های تحت شبکه یا لن می تواند بسیار کمک کننده باشد.

شرایط بازی برای گیمر ها

چنانچه قصد داشته باشید با دوستانتان در نزدیکی محل زندگیتان و یا با همسایگان خود همزمان و آنلاین بازی کنید این راهنمای تنظیمات وای فای برای بازی های تحت شبکه را از دست ندهید. تفاوتی نمی کند که یک بازی استراتژی باشد یا نه، برای اجرای بازی های آنلاین چند نفره، دسترسی به سرور بازی ضروری است. چنانچه سرور کامپیوتری و بر روی شبکه باشد دوستان و هم بازی های شما باید کامپیوترتان پیدا کنند.

برای برقراری این ارتباط خیلی راحت چند گیمر می توانند کنار هم جمع شوند و با کامپیوتر شما اتصال برقرار کنند اما در زمانی که به خصوص بخاطر وجود کرونا ارتباطات محدود شده است تنظیمات وای فای برای یک شبکه وایرلس محلی به وسیله اینترنت وایرلس بسیار کارساز خواهد بود.

تنظیمات وای فای برای بازی با چند نفر

قدم اتصال هم بازی ها به سرور شماست. در گام دوم تنظیمات شبکه Wifi بی سیمی را درست کنید. ابتدا لازم است یک شبکه مهمان ساخته شود و از وضعیت و موقعیت و شرایط استاندارد مودم نیز اطمینان حاصل شود. با وجود شبکه مهمان حتی افرادی که به رمز عبور شما دسترسی دارند امکان اتصال غیر مجاز به اینترنت شما را نخواهند داشت. اینگونه لازم نیست دوستاننان را به کل شبکه راه دهید، با وجود شبکه مهمان تنها یک گوشه از Wifi را در اختیار مهمان قرار می دهید و این یعنی امنیت بالا. البته حتما قابلیت های مودم خود را بررسی کنید تا از امکان اجرای شبکه وایرلس موازی مطمئن شوید.

در تنظیمات وای فای برای شیکه وایرلس محلی خود یک نام مناسب بگذارید و پسورد این شبکه مهمان را به جای پسورد اصلی به دوستانتان بدهید.

تقویت سیگنال

تنظیمات وای فای

چنانچه مودم شما در بهترین وضعیت و در یک مکان ایده آل در خانه قرار گرفته است و گیمر ها نیز همگی به آن وصل شده باشند ولی سیگنال ضعیف باشد استفاده از یک یا دو تقویت کننده سیگنال راه خوبی است چرا که باید تمام بازیکنان در تمام مراحل بازی های رقابتی و یا سرعتی، سرعت یکسان داشته باشند. البته گاهی سخت افزار ضعیف و سیستم های قدیمی نیز خود مشکل ساز می شوند.

ارتباط هنگام بازی

بعد از اطمینان از تنظیمات وای فای شبکه وایرلس مهمترین بخش در بازی های چند نفره ارتباطات و مکالمات آن است، شما می توانید با نرم افزار دیسکورد با دوستانتان ارتباط صوتی برقرار کنید. این برنامه سوای کامپیوتر ها، برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در موبایل ها نیز کاربرد دارد. استیم چت نیز نرم افزاری موبایلی است که تنها مناسب گوشی های هوشمند می باشد

چنانچه قصد دارید با تعداد افراد بیشتری که حتی شاید در نزدیکی شما نیز نیستند بازی کنید از ریموت پلی استفاده کنید، در این روش همچنین احتیاجی نیست که همه بازیکنان یک نسخه از بازی را بخرند. ریموت پلی به شکل آنلاین نیز قابل استفاده است.

یافتن بهترین بازی ها

تعداد بازی هایی که دارای قابلیت اجرای چندنفره و به صورت آنلاین یا آفلاین داشته باشند بسیارند. چنانچه شما میخواهید تنظیمات وای فای را برای بازی های تحت شبکه وایرلس انجام دهید، غیر مسائل Wifi و داشتن یک سرور بازی پیدا کردن مناسب ترین بازی ها نیز بسیار اهمیت دارد. در این بخش چند بازی تحت شبکه لن معرفی شده اند:

– بازی Slapshot
– بازی HYPERCHARGE: Unboxed
– بازی Command & Conquer
– بازی Din’s Legacy
– بازی Dead by Daylight
– بازی DiRT Rally
– بازی Bombernauts
– بازی Torchlight II
– بازی Golf With Your Friends
– بازی Halo: The Master Chief Collection
– بازی Duke Nukem 3D
– بازی Killing Floor 2
– بازی HELLDIVERS™ Dive Harder
– بازی Company of Heroes 2

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫77 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا