بازی

چگونه می توان دسته پلی استیشن 4 را ریست کرد

چگونه می توان دسته پلی استیشن 4 را ریست کرد

اگر شما نیز قصد دارید دسته پلی استیشن 4 خود را ریست کنید تا به تنظیمات اولیه باز گردد این مقاله را دست ندهید. با طیف نیوز همراه باشید… .

در بسیاری مواقع پیش آمده است که کاربران به خاطر عدم تسلط بر نکات ریست دسته بازی به اشتباه دسته PS4 خود را مشکل دار می کنند. در این مطلب قصد داریم روش های اصولی جهت ریست دسته پلی استیشن 4 را بررسی کنیم.

از طریق کنسول بازی

ابتدا به قسمت منو در فهرست PS4 وارد شوید. این منو با آیکن چمدان مشخص می شود.

 

از منویی که پیش روی شما قرار داده می شود گزینه Devices و پس از آن Bluetooth Devices انتخاب کنید.

دسته پلی استیشن 4

حالا باید وارد قسمتی شوید که دسته بازی خود را در لیست پیش رو مشاهده کنید. حالا کنترلر خود که قصد ریست کردن آن را دارید انتخاب کنید.

دسته پلی استیشن 4
کلید آپشن Option را در دسته بازی پلی استیشن 4 بفشارید. این دکمه در سمت راست صفحه لمسی قرار داده است. با انجام این مرحله منوی جدید را مشاهده خواهید کرد.

بر روی Forget Device کلیک کنید.


در این مرحله می بایست کنسول بازی پلی استیشن 4 خود را خاموش کنید. برای انجام این مرحله می توانید کلید ps4 روی دسته بازی را نگه دارید، در منو به قسمت پاور رفته Turn off PS4 را انتخاب کنید. اما دقت داشته باشید که کنترلر شما با مرحله قبل فراموش شده و نیاز به یک دسته بازی دوم دارید. با کمک کابل یو اس بی کنترلر DualShock 4 خود را که ریست کرده بودید را به کنسول وصل کنید. پلی استیشن 4 خود را روشن کنید و تا بوت شدن آن منتظر بمانید.

کلید PlayStation را روی دسته بازی بفشارید و به ps4 وارد شوید. حالا کنترلر را وصل کنید تا از کار کردن کنترلر مطمئن شوید.

روش فیزیکی یا هارد ریسی

چنانچه با کمک روش سافت یا همان استفاده از کنسول بازی موفق به ریست دسته خود نشدید از روش فیزیکی کمک بگیرید. در این روش به یک وسیله باریک و نوک تیز مانند یک سنجاق یا سوزن احتیاج دارید.

ابتدا کنسول بازی را خاموش کنید. کنترلر DualShock 4 را برگردانید. در این قسمت می توانید سوراخ مربوط به ریست دسته را مشاهده کنید.

سوزن را وارد کرده و پنج ثانیه نگاه دارید. حالا از کابل یو اس بی استفاده کنید و دسته DualShock 4 را به PS4 وصل کنید و سپس آنرا روشن کرده و منتظر باشید تا بوت انجام شود. کلید PlayStation روی کنترلر را بفشارید و وارد ps4 شوید. حالا دسته را وصل کنید و از کار کردن آن مطمئن شوید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: link
  2. بازتاب: ขออย
  3. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا