نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت های جذاب اپلیکیشن AR Cut & Paste

قابلیت های جذاب اپلیکیشن AR Cut & Paste

اپلیکیشن AR Cut & Paste یک برنامه بسیار جذاب بر مبنای تکنولوژی‌ واقعیت افزوده است که برای اشیاء واقعی امکان کپی پیست کردن را در فتوشاپ برقرار می کند. برای بررسی جزئیات بیشتر این خبر با طیف نیوز همراه باشید… .

اگر دوست دارید در فتوشاپ خلاقیت های خود را شکوفا کنید و تکنیک های جذاب و شگفت انگیز گوناگون را تجربه کنید اپلیکیشن AR Cut & Paste پیشنهادی بسیار جذاب برای شما خواهد بود. اپلیکیشن AR Cut & Paste به کاربران این امکان را می دهد که اشیاء حقیقی را برش دهند و آنها را در پروژه های مختلف فتوشاپ پیست یا الصاق کنند. این یعنی فاصله بین دنیای حقیقی و مجازی باز هم کمتر خواهد شد.

این تحول از کجا آغاز شد؟

شخصی به نام سیریل دیان به تازگی اپلیکیشن AR Cut & Paste شگفت انگیز را طراحی کرده است و آن را در حساب توییتری خود منتشر کرده است. این ویدئو بسیار پرطرفدار واقع شد و توجه سیل عظیمی را به خود جذب کرد، چرا که کاربران را متحیر میکند و بیشتر به یاد فیلم های علمی تخیلی می اندازد. کاربران نرم‌افزار فتوشاپ می توانند با فناوری های نرم افزاری و تکنولوژی‌های یاد گیری ماشینی گوناگون می توانند خیلی راحت فضای بک گراند اشیا را برش دهند و پس از کپی آن به سرعت و به راحتی آنرا در فضای فتوشاپ پیست کنند.

در ویدئویی که در ادامه در طیف نیوز منتشر خواهد شد، اپلیکیشن AR Cut & Paste و قابلیت های آن را به شما کاملا معرفی خواهیم کرد.

برای اجرای AR Cut & Paste سیریل دیان آنرا با یک سرور محلی به فتوشاپ متصل کرد، همچنین برای قابلیت کپی و پیست سرویسی دیگر را برای تشخیص اشیا مختلف و حذف بک گراند استفاده کرد. علاوه بر این از الگوریتمی که محل قرارگیری دوربین هوشمند نسبت به فایل فتوشاپ را فراهم می کند، استفاده شد. با این فرآیند محل دقیقی که اشیا کپی شده در فایل فتوشاپ جایگذاری می شوند، مشخص می گردد. این یعنی آینده ای بسیار جذاب و شگفت انگیز برای طراحی و ادیت ویدئو ها و تصاویر.

اپل

از طرفی دیگر کمپانی های نامداری همچون اپل بیش از پیش فناوری واقعیت افزوده را به شکل وسیعتری استفاده می کنند. از جمله اقدامات این شرکت افزوده شدن سنسور LiDAR برای تشخیص صحیح موقعیت اجسام گوناگون در محیط اطراف به آیپد اپل و به علاوه نصب اپلیکیشن AR مختلف بر روی دستگاه های اپل است.

لازم به ذکر است که با وجود اینکه هیچ مشکل خاصی برای سینک شدن اپلیکیشن AR Cut& Paste با نرم افزار فتوشاپ وجود ندارد و احتمالا نرم افزار های مختلفی نیز از این ایده بهره مند خواهند شد، اما هنوز این اپلیکیشن به مرحله اجرا نرسیده و تنها یک نمونه اولیه است. اما با این وجود احتمال زیادی وجود دارد که توسعه دهندگان و سرمایه گذاران مختلف دست به کار شوند و امکانات گوناگونی از AR Cut & Paste را در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار دهند.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: polaris snowmobile
  4. بازتاب: sciences4u
  5. بازتاب: ส่งsms
  6. بازتاب: บับเบิ้ล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا