فناوریموبایل

برند Poco شیائومی از گوشی پوکو M2 پرو رونمایی کرد

برند Poco شیائومی از گوشی پوکو M2 پرو رونمایی کرد

برند پوکو شیائومی از جدیدترین اسمارت فون میان رده خود با نام گوشی پوکو M2 پرو رنمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی Poco M2 Pro خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Poco M2 Pro

گوشی میان رده پوکو M2 پرو از تراشه Snapdragon 720G برای پردازش اطلاعات بهره می برد و با وجود قرارگیری این چیپست داخل گوشی پوکو، سرعت اجرای برنامه ها تضمین خواهد شد. برای کمک کردن به عملکرد بهتر این تراشه، از رم 4/6 گیگابایتی استفاده شده است. برای ذخیره سازی اطلاعات، گوشی پوکو ام2 پرو به حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات، این اسمارت فون از درگاه کارت حافظه خارجی microSD پشتیبانی می کند.

در قاب جلویی گوشی پوکو M2پرو یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی قرار گرفته است. بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک روزنه قرار گرفته است که این روزنه میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در قاب پشتی گوشی پوکو ام2 پرو یک ماژول دوربین با فرم مربع قرار گرفته است که چهار لنز دوربین در آن قرار گرفته است. دوربین اول به لنز 48 مگاپیکسلی Wide، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی macro و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسلی Depth مجهز شده است.

https://teyfcenter.com/mobile

از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به، قرارگیری باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد که این باتری قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی را دارا است که در مدت 30 دقیقه حدود 50 درصد از این باتری شارژ می شود. برند پوکو شیائومی اعلام کرده است که، گوشی پوکو M2 پرو با وچود نداشتن استاندارد IP، ضد آب است. این اسمارت فون قرار است در سه رنگ سبز، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار گیرد. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در حاشیه کناری آن جای گرفته است.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا