تبلتفناوری

تبلت Honor Tab 6 با پردازنده ای قدرتمند در آینده ای نزدیک معرفی می شود

تبلت Honor Tab 6 با پردازنده ای قدرتمند در آینده ای نزدیک معرفی می شود

اخبار تازه ای از محصول جدید برند آنر در فضای مجازی منتشر شده است که قرار است این برند در آینده ای نزدیک از تبلت Honor Tab 6 (آنر تب 6) رونمایی کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده از آنر تب 6

در سال های اخیر تبلت ها از اقبال عمومی خوبی برخوردار نبوده و در این زمینه فاصله زیادی با گوشی های هوشمند دارند؛ اما برخی از شرکت ها همانند برند آنر که یکی از زیر مجموعه های شرکت Huawei می باشد، هنوز از تولید و عرضه تبلت ها دست نکشیده اند. با توجه به اطلاعات فاش از دیوایس جدید برند Honor، قرار است از تبلت Honor tab 6 و گوشی Honor v30 به طور همزمان رونمایی شود.

تنها اطلاعات منتشر شده از این تبلت، مربوط به پردازنده آن می شود. برند آنر برای قلب تپنده تبلت Honor Tab 6 از پردازنده Kirin 810 استفاده کرده است. از این پردازنده در گوشی Honor 9 x استفاده شده است و در نتیجه افرادی که با این گوشی کار کرده اند، از قدرت این پردازنده آگاه هستند. به دلیل آنکه پردازنده Kirin 810 به هسته A76 مجهز است، راندمان این پردازنده را تا 75% نسبت به Kirin 710 افزایش داده است. گفتنی است، معماری این پردازنده بر اساس ساختار داوینچی انجام گرفته، پس ما شاهد قدرت و عملکرد بهتر در بخش هوش مصنوعی این تبلت خواهیم بود. همچنین به دلیل وجود ساختار 7nm، راندمان انرژی آن تا 50% افزایش یافته است.

این موارد تنها اطلاعات فاش شده از تبلت آنر تب 6 بود، اما دور از انتظار نیست که این تبلت نیز همانند گوشی Honor v30 که دارای مشخصات یک پرچمدار است، از موقعیت شبیه به این گوشی برخوردار باشد. با توجه به اخباری که از قبل درباره گوشی آنر وی 30 منتشر شده بود، به احتمال فراوان از این دو محصول در ماه نوامبر رونمایی شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital
    to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I’ll be subscribing to your augment and even I achievement
    you access consistently fast.

  2. بازتاب: สาวถ้ำPG
  3. بازتاب: Uodiyala
  4. بازتاب: ks lumina
  5. بازتاب: naga356

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا