تازه های فناوریموبایل

HUAWEI و HONOR از جدیدترین بروز رسانی آزمایشی رونمایی کردند.

HUAWEI و HONOR از جدیدترین بروز رسانی آزمایشی رونمایی کردند.

HUAWEI و HONOR از جدیدترین بروز رسانی آزمایشی رونمایی کردند. هواوی همچنان در تلاش برای رقابت با رقیبان دنیای تکنولوژی خود است. چندین گوشی جدید، از جمله Mate 10 و P20 به نسخه های جدیدی از آخرین تست EMUI آپدیت خود رسیدند.

شرکت HUAWEI به روز رسانی دوم نسخه ی آزمایشی EMUI 9.1 را انتشار داد. هم اکنون چهارده دستگاه جدید مثل میت 10 و پی 20 نیز این به روز رسانی را دریافت کردند. کاربران همشهری با هواوی میتوانند از همین روز جاری آخرین به روز رسانی را انجام دهند و امکانات آن برای چینی ها قابل استفاده خواهد بود. سایر کاربران تمام نقاط دنیا از چند روز دیگر به این امکان دسترسی پیدا خواهند کرد.

آنچه درباره جدیدترین بروز رسانی EMUI جالب است بدانید:

در ابتدا باید بگوییم تنوعی در ظاهر رخ داده. شما میتوانید در این بروز رسانی جدید به والپیپرهای متنوع و با رنگ های جذاب دسترسی داشته باشید و از محیط جذاب آن لذت ببرید. همچنین راندمان کاری بهتر و سرعت عمل کلی بالاتر سیستم و بهبود در اشتراک گذاری Openhop file و تعدادی قابلیت دیگر در این نسخه آزمایشی جدید جایگذاری شده است.

چگونه به آپدیت جدید دسترسی داشته باشیم؟

در صورتی که تصمیم دارید شما نیز از این امکانات استفاده کنید و دستگاه HUAWEI خود را بروز رسانی کنید: در قدم اول لازم است برنامه بتا کلاب (BETA CLUB) را نصب کنید. پس از آن به حساب کاربری خود وارد شوید. در این مرحله میبایست از سازگار بودن آپدید جدید با گوشی خود اطمینان حاصل کنید. آنرا به صورت دستی بررسی کنید. در صورتی که سازگاری لازم را داشته باشد این نسخه جدید در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

پیش از ارتقای سیستم گوشی تان لازم است بدانید:

اگر فضای حافظه داخلی گوشی HUAWEI شما به طور کامل اشغال شده دست نگهدارید.
پیشنهاد میکنیم حدود 6GB فضای خالی را در ابتدا فراهم کنید و سپس بروز رسانی را انجام دهید و نسخه جدید را دریافت کنید.

اگر گوشی شما کمی قدیمی تر است نگران نباشید. انتظار می رود گوشی شما هم در آینده بتواند آپدیت جدید EMUI 9.1 را دریافت نماید.

در دیگر تازه های فناوری با طیف نیوز همراه باشید… .

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 토렌트 사이트
  2. بازتاب: pk789
  3. بازتاب: casino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا