فناوریموبایل

گوشی هواوی نوا 8 SE با قابلیت شارژ سریع 66 واتی رونمایی شد

معرفی گوشی Nova 8 SE

گوشی هواوی نوا 8 SE با قابلیت شارژ سریع 66 واتی رونمایی شد

شرکت هواوی از گوشی میان رده جدید خود با نام گوشی نوا 8 SE رونمایی کرد. گوشی نوا 8 اس ای داری قابلیت هایی در حد گوشی های پرچمدار است که در ادامه به آن ها می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات گوشی Nova 8 SE

گوشی هواوی نوا 8 SE مجهز به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با نسبت 20:9 شده است. این نمایشگر از نوع Infinity-U بوده و دارای کیفیت وضوح FullHD Plus است. در ناچ U شکل گوشی نوا 8 اس ای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. برای امنیت این گوشی میان رده، هواوی از سنسور اثر انگشت درون صفحه ای استفاده کرده است.

قاب پشتی گوشی Nova 8 SE میزبان یک ماژول دوربین مربعی شکل با چهار لنز دوربین است که دوربین اصلی آن از لنز 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 بهره می برد. همچنین این ماژول دوربین از یک فلش LED پشتیبانی می کند.

گوشی هواوی نوا 8 SE

تراشه به کار رفته در گوشی نوا 8 SE Standard Edition از نوع Dimensity 720 شرکت MediaTak است که از فناوری اینترنت نسل پنجم و چهارم پشتیبانی می کند. نسخه دیگر آن یعنی گوشی نوا 8 SE High Edition به تراشه Dimensity 800U مجهز شده که از اینترنت نسل 5 پشتیبانی می کند. هر دو نسخه در دیگر مشخصات به جز تراشه یکی هستند. گوشی نوا 8 اس ای از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برند. همچنین این گوشی میان رده از درگاه کارت حافظه خارجی نیز برای افزایش فضای ذخیره کردن اطلاعات پشتیبانی می کند.

گوشی Nova 8 SE دارای یک باتری 3800 میلی آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی را دارد. این گوشی هوشمند با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا