تازه های فناوری

Galaxy Buds+ جدیدترین ایرباد سامسونگ رونمایی خواهد شد

Galaxy Buds+ جدیدترین ایرباد سامسونگ رونمایی خواهد شد

شرکت سامسونگ بار دیگر خبر ساز شد. این بار دیگر یک گوشی هوشمند در کار نیست. اخیرا عکس هایی از ایرباد جدید سامسونگ یا همان Galaxy Buds+ منتشر شده است که طرفداران خود را چشم انتظار رونمایی و عرضه از آن نگاه داشته است. با طیف نیوز همراه باشید… .

طرفداران کمپانی سامسونگ مدتی است که منتظر پاسخ به درخواست خود مبنی بر تولید یک هدفون بی سیم ترو استریو هستند، حالا به دنبال این درخواست ها انتظار داریم تا هدفون گوشواره ای یا همان ایرباد Galaxy Buds+ در هفته دوم بهمن ماه همراه با عرضه گوشی گلکسی اس بیست رونمایی شود. اخیرا عکس هایی از گلکسی بادز پلاس منتشر شده است و آنچه در ظاهر مشخص است رنگ بندی سفید، آبی کم رنگ و مشکی این هندزفری گوشواره ای می باشد.

 +Galaxy Buds
بررسی مشخصات

Galaxy Buds+ امکان حذف نویز ها و سروصداهای اصوات را ندارد. اما یک ویژگی مثبتی که نسبت به نسخه قبلی دارد باتری با حجم بیشتر یعنی هشتاد و پنج میلی آمپری آن است به همین علت، گلکسی بادز پلاس جدید طول عمر طولانی تر و حدود پنجاه درصد بیشتر خواهد داشت. ایرباد جدید تا حدود 12 ساعت پس از هربار شارژ کردن قابلیت استفاده دارد.

از لحاظ دیزان و طراحی ساختاری این هدفون گوشواره‌ ای تفاوتی با مدل قبلی ندارد و تنها تفاوت در ظاهر وجود رنگ آبی آسمانی در این مدل جدید است. از لحاظ خصوصیات فنی، ایرباد Galaxy Buds+ کیفیت صدای خیلی بهتری دارد چراکه در این مدل به جای دو میکروفن چهار میکروفن تعبیه شده است.

پیشتر مشخص شده بود که شرکت سامسونگ بعد از apple و شیائومی رتبه سوم را در زمینه تولید هدفون ها و ایرباد ها به خود اختصاص داده است. حالا با وجود تولید گلکسی بادز پلاس می تواند بازار هدفون های TWS را به خود اختصاص دهد باید منتظر بود و دید که Galaxy Buds+ نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد.

قیمت

طبق آنچه تصور می شود، هزینه خرید این هدفون گوشواره ای از گلکسی بادز اصلی حدود پنجاه درصد گرانتر و حدود صد و نود و پنچ دلار خواهد بود. در کل Galaxy Buds+ یک نمونه خوب و راضی کننده برای جانشینی نسخه قبلی خواهد بود

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: cockattoo parrots
  2. بازتاب: Order black ice strain
  3. بازتاب: modesta
  4. بازتاب: ข่าวบอล
  5. Simply desire to say your article is as amazing.

    The clearness to your submit is just excellent and i
    can think you’re a professional in this subject. Fine together with your permission allow me to
    grasp your feed to stay up to date with forthcoming post. Thanks one
    million and please carry on the gratifying work.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا