دوربینفناوری

معرفی جدیدترین دوربین سونی A7S3

معرفی جدیدترین دوربین سونی A7S3

همانطور که میدانید یکی از برترین برند های تولید کننده دوربین Sony می باشد که البته امروزه نیز از جدیدترین دوربین سونی شایعات زیادی به گوش می خورد. به تازگی با توجه به تصویر جدیدی که از A7S3 منتشر شده است به اطلاعاتی از این دوربین دسترسی پیدا کرده ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات احتمالی

با توجه به تصویر دوربین A7S3 می توان نتیجه گیری کرد که این دوربین از نسخه پیشین خود ضخامت بیشتری و سایز بزرگتری دارد. این دوربین علاوه بر عکاسی خوب می تواند ویدئو های چشمگیری نیز ثبت کند. ویدئو های 4k با نرخ 120 فریم بر ثانیه. جالب است بدانید طبق اطلاعات منتشر شده، در این دوربین یک فن جهت خنک کنندگی سیستم نیز تعبیه شده است که خود از نکات مثبت این دیوایس است.

شرکت سونی خود ادعا داشته که علاقه مندان به دوربین های شرکت ژاپنی الاصل سونی تا دلشان می خواهد می توانند سطح بالایی از توقعات را از ما داشته باشند. البته که با درز خبر امکان ثبت ویدئو های 4k دلیل این اطمینان خاطر سونی از محصول جدید خود نیز مشخص شد. وجود منظره یاب الکترونیکی بزرگتر از دوربین A7R4 از دیگر خصوصیات قابل تحسین و جالب توجه در جدیدترین دوربین سونی یعنی A7S3 می باشد.

چنان چه در بالا ذکر شد نام این دوربین A7S3 می باشد اما احتمالا دیگر و شایعات دیگری نیز در رابطه با نامگذاری این دیوایس وجود دارد. شاید جدیدترین دوربین Sony اسم دیگری یا عنوان A7S4 داشته باشد. این نامگذاری به علت ضخامت بیشتر این دوربین نسبت به A7R4 میباشد.
از هفدهم دی ماه سال جاری می توانید این محصول جدید ژاپنی ها را در نمایشگاه CES 2020 مشاهده نمایید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: eBay

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − دو =

دکمه بازگشت به بالا