فناوریموبایل

دوربین گوشی Mate 40 Pro Plus بالاترین امتیاز سایت DxOMark کسب کرد

دوربین گوشی میت 40 پرو پلاس

دوربین گوشی Mate 40 Pro Plus بالاترین امتیاز سایت DxOMark کسب کرد

گوشی های بالارده هواوی همیشه مجهز به دوربین های با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت بالا هستند. حالا سایت DxOMark نتایج آزمایش دوربین گوشی Mate 40 Pro Plus را منتشر کرده است که عملکرد بسیار خوب دوربین گوشی میت 40 پرو پلاس را نشان می دهد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی نتایج تست دوربین گوشی میت 40 پرو پلاس

سایت DxOMark چندی پیش نتایج آزمایش دوربین میت 40 Pro را با مجموع امتیاز 136 منتشر کرد که رتبه اول این سایت را به خود اختصاص داده بود. اکنون هواوی Mate 40 Pro Plus با کسب مجموع امتیاز 139، از هم خانواده خود نیز پیشی گرفته در رتبه اول قرار گرفته است. گفتنی است این گوشی بالارده توانسته در زمینه ثبت تصاویر، امتیاز 144 را کسب کند که در این بخش نیز بالاترین امتیاز تا به حال را کسب کرده است.

گوشی هواوی Mate 40 Pro Plus

در بخش بزرگنمایی، دوربین گوشی میت 40 Pro Plus توانسته است که نمره 98 را دریافت کند که در قیاس با گوشی Mi 10 Ultra سه امتیاز پایین تر بوده و نتوانست رکورد گوشی شیائومی را بشکند. در بخش فیلم بردای نیز این گوشی پرچمدار امتیاز 115 را دریافت کرده و نتواست رکورد گوشی هم خانواده خود یعنی گوشی میت 40 پرو با امتیاز 116 را بشکند. با توجه به اطلاعات گفته شده، فعلا سه گوشی سری میت 40 هواوی در صدر جدول سایت معتبر DxOMark قرار گرفته اند و در این زمینه هواوی گوی سبقت را از تمام رقیبان خود ربوده است.

از قابلیت ها و امکانات دوربین پنچگانه گوشی Mate 40 Pro Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین اصلی آن دارای لنز واید 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین دوم به لنز اولتراواید 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، دوربین سوم به لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی f/2.4، دوربین چهارم به لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی f/2.4 و دوربین آخر به لنز 3D TOF مجهز شده است. از قابلتی های دیگر آن می توان به حسگر حرارتی، فیلمبرداری 4K و لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا