سخت افزارکامپیوتر رومیزی

معرفی و بررسی جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم

معرفی و بررسی جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم

سبک بودن و امکان حمل بسیار راحت، و طول عمر بالای باتری و سایر قابلیت هایی که در این بخش بدان ها پرداخته شده است همگی مربوط به جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم Gram می باشند. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم یک سری محصولات شامل یک پرچمدار و دیگر لپتاپ ها هستند. ال جی Gram 17 پرچمدار و لپ تاپ های گرم 15، ال جی گرم 14 و Gram 2-in-1 با دیزاین قابل توجه خود دارای شرایط نو و تازه ای در گروه لپ تاپ ها به وجود آورده اند. این گروه توانسته اند حداکثر خواسته ها و احتیاجات طرفداران خود را مرتفع سازند. وزن بسیار متناسب و کم و معقول، باتری پرقدرت با طول عمر بالا و سادگی در حمل و انتقالات این لپ تاپ ها را کارا و پرقدرت ساخته اند.

جدیدترین لپ تاپ های ال جی

پردازنده

پردازنده جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم مجهز به نسل دهم core و گرافیک ایریس پلاس اینتل می باشد. توان و قدرت پردازشی در واحد های گرافیکی دو کاناله DDR4 تا بیست و چهار گیگابایت می باشد. تولید کنندگان محتوا دیگر می توانند خیلی راحت با توان و سرعت دو برابری نسبت به نسل قبلی، ویدئو های خود را ادیت کنند. گیمر ها نیز در بهترین شرایط از بازی خود نهایت لذت را می برند.

مصرف باتری

جدیدترین لپ تاپ های ال جی

یکی از دغدغه های اغلب‌ کاربران این است که بتوانند با لپ تاپ خود به عنوان یک کامپیوتر قابل حمل در مکان های مختلف استفاده کنند و به آسانی آن را جا به جا کنند، همچنین باتری نیز به سرعت نیاز به شارژ مجدد پیدا نکند تا از دغدغه های پریز و اتصال سیم شارژ هنگام فعالیت نیز به دور باشند. در مدل های گرم 15 و 17 از سری جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم از یک باتری بزرگ هشتاد وات بر ساعتی استفاده شده که این نیاز های مطرح شده در بالا را پوشش می دهد.

علاوه بر این مورد وجود شبکه وای فای شش نیز افزون بر قدرت و کارایی که دارد، باعث می شود عمر باتری طولانی تر و بادوام تر بماند. مورد سوم فعالیت بی صدا و همراه با دمای پایین با کمک قابلیت سیستمی مگا کولینگ می باشد.

صفحه نمایش

در میان جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم LG Gram 17 بهترین عملکرد و کارایی را در کنار وزن سبک و قابلیت حمل آسان دارد. به این لپ تاپ عنوان Innovation Award Honoree نیز تعلق گرفته است. همانطور که از نام این کامپیوتر پیداست صفحه نمایش 17 اینچی دارد و همچنین دارای کیفیت تصویر و رنگ بندی بسیار جذاب و منحصر به فردی نیز می باشد. صفحه نمایش با نسبت 16 به 9 وسعت تصویری زیادی برای فعالیت هایی از قبیل ویرایش عکس ها و فیلم ها و متون خواهد داشت.

لپ تاپ های کم قطر و کم حجم گرم 14 و گرم 15 ال جی به این امکان دست پیدا کرده اند که، از یک صفحه نمایش پانزده اینچی در کل بدنه ی چهارده اینچی و همچنین از یک صفحه نمایش 14 اینچی در کل بدنه 13.3 اینچی بهره مند شده اند که این خود باعث شده مهر تأیید های صنعتی زیادی نیز حاصل گردد.

LG Gram 2-in-1

این لپ تاپ نیز در گروه جدیدترین لپ تاپ های ال جی گرم قرار دارد و این بار با قدرت کارکردی بهتر و درگاه تاندربولت 3 در سال جدید به عنوان یک لپ تاپ اولترا پرتابل قابل تبدیل عرضه شده است. از قابلیت های بسیار جذاب این لپ تاپ 1145 گرمی، می توان به امکان استفاده حدود بیست ساعتی بدون قرار گرفتن در شارژ اشاره کرد.

درنهایت سخنی از یکی از مدیران بخش کسب و کار در فناوری اطلاعات LG:

سری لپ تاپ های ال جی گرم توانسته به پیشتاز بودن خود همچنان ادامه دهد و قابلیت حمل با وزن سبک خود را فدای دیگر قابلیت ها نکرده است‌. با نگاهی به گذشته لپ تاپ و نیازهای کاربران به این نتیجه می رسیم که همیشه خریدار مجبور بوده تا میان، ویژگی سادگی در حمل و نقل، کارایی و طول عمر باتری یکی را انتخاب کند، در حالی که ال جی امکان دسترسی یک جا به تمام این قابلیت ها را امکان پذير ساخته است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا