تازه های فناوری

داستان اسباب بازی 4 با چه انتقادهایی مواجه شده است؟

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با چه انتقادهایی مواجه شد؟

شرکت نامدار و قدرتمند Pixar دیگر به انتظارها پایان داده و محصول جدید و سری چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی را تولید و عرضه کرده است. منتقدان در سالن اکران انیمیشن داستان اسباب بازی چهار حضور پیدا کردند و در یک اکران محدود شاهد این انیمیشن بودند. اما اینکه انتقادها چه بوده و نظرات از چه قرار است را در ادامه بخوانید. با طیف نیوز همراه باشید… .

امتیازات

میانگین امتیازات متعلق به انیمیشن داستان اسباب بازی چهار در سایت های مختلف متفاوت است.
برای بررسی جزئی و دقیق تر امتیازات مختلف را از دیدگاه رسانه های متفاوت مورد بررسی قرار می دهیم.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه The Guardiana

اگر ندانیم این سری چهارم از انیمیشن داستان اسباب بازی ها است شاید در طول فیلم حس نکنیم که داستان یا شگفتی خاصی را شاهد هستیم. اما وقتی توجه می کنیم که چهارمین قسمت از این انیمیشن پیش روی ماست، پی میبریم که کمپانی Pixar بسیار هیجان انگیز و جذاب عمل کرده است.

Chicago Sun-Times نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه

وی عنوان داشته در صورتی که شما پس از دیدن این انیمیشن هیچ حسی و عکس العملی نداشته باشید و اگر این انیمیشین برای شما جذابیت نداشته باشد؛ میتوان گفت شما نیز مانند شخصیت های اسباب بازی در زمان حضور انسانها بدون احساس شده اید.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه Los Angeles Times

انیمیشن داستان اسباب بازی چهار به طور عجیبی شما را شگفت زده خواهد کرد. پیشرفت در این داستان بسیار چشمگیر است. در صورتی که شما فصل به فصل این انیمیشن را از زمان کودکی خود در سال 1995 دنیال کرده باشید متوجه این سیر پیشرفت صعودی خواهید بود.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه The Wrap

وقتی فصل سوم این انیمیشن پرطرفدار و جذاب پایان یافت شاید برخی تصور نمیکردند که روزی فصل بعدی نیز درکار باشد. اما حالا که داستان اسباب بازی 4 پیش روی ماست بنظر میرسد هنوز نتوانسته به جذابیت فصل قبلی خود عمل کند.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه CNN

نه سال از زمان اکران فصل سوم این انیمیشن گذشت. انتظارات از این داستان بسیار بالا بود. همانگونه که انتظار میرفت شرکت پیکسار نیز یک ماجراجویی شگفت انگیز و بامزه را در داستان اسباب بازی چهار ارائه کرد. تجربه ی سینمایی بسیار خوبی بود.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه The Telegraph

هیج استودیویی نمیتواند به قدرتمندی pixar عمل کند. با تماشای داستان اسباب بازی 4 میتوان این شرکت قدرتمند را شناخت و باور داشت که هیچ انیمیشنی به این خوبی نخواهد بود.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه Variety

تکنولوژی های جديد دنیای سینمایی در انیمیشن داستان اسباب بازی چهار بکار گرفته شده و تبدیل به یک داستان بسیار شگفت انگیز و فوقالعاده شده است.

نقد داستان اسباب بازی از دیدگاه IGN

این انیمیشن از کمپانی Pixar به شدت مؤثر و شگفت انگیز است و نباید تماشای آن را از دست داد.

_ پایگاه اینترنتی آمریکایی Rotten Tomatoes نیز به این انیمیشن امتیاز 98 درصد را تعلق داده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: uniccshop
  2. بازتاب: Ks Quik

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا