تازه های فناوریلپ تاپ

Gigabyte از محصول جدید خود رونمایی کرد.

Gigabyte از محصول جدید خود رونمایی کرد.

شرکت Gigabyte قدرتمند تر از هر شرکت دیگر با نسلی جدید از لپ تاپ های با صفحه نمایش OLED به یاری طراحان گرافیکی و همچنین Gamer ها آمده. اساسا این دو گروه در حیطه ی فعالیت خود درخواستهای سخت افزاری و اقضای شغلی مشابهی در این رابطه دارند که شرکت گیگابایت با توجه به این لزوم لپ تاپ های سری جدید Aero را معرفی کرده. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

حرفه ی طراحی گرافیک بسیار وابسته به رنگهاست. نقطه قوت صفحه نمایش لپتاپ های جدید Aero15 و Aero 17 شرکت Gigabyte این است که: به این نکته توجه داشته و صفحه نمایش خاص OLED را عرضه کرده.

Gigabyte

دیگر ویژگی ها:

از دیگر ویژگی ها می توان طرح متفاوت و با سبک مینیمال نام برد. این ویژگی به هر چه بهتر شدن این لپتاپ ها کمک کرده است. همچنین رنگ بدنه شامل دو رنگ سفید و مشکی می باشد. کاربر می تواند انتخاب خود را بنا به سلیقه شخصی داشته باشد.

Gigabyte Gigabyte

کیبورد نیز هنوز از همان نوع RGB میباشد. این دو لپتاپ معرفی شده CPU های نسل نهم Intel را بکار میبرند.
برای این پردازنده ها شرایط انتخابی متفاوتی از دسته ی کارت گرافیک nVIDIA سری RTX 20 و GTX 16 مد نظر قرار داده شده. کارت حافظه تا 64GB نیز با وجود شرکت گیگابایت قابل سفارش است. همچنین برای تکمیل آپشن های جالب توجه این شرکت میتوان از WIFI نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5 نیز نام برد.

صفحه نمایش 

از هرچه بگذریم از برترین ویژگی بارز این نسل از لپتاپ های شرکت Gigabyte نمیتوانیم بگذریم. صفحه نمایش پانزده اینچی عالی با پنل AMOLED؛ و همچنین رزولوشن 4K از خصوصیات مثال زدنی آن است. با این تعداد پیکسل های بالا در نمایشگر طراح میتواند کیفیت رنگ های فوق العاده ای را پیش رو داشته باشد علت این قابلیت نیز تکنیک X-Rite Pantone است که قادر است پوشش کامل در فضای رنگ DCI-P3 را ایجاد کند.

درگاه های ارتباطی

در این زمینه میتوان از 3 پورت USB، یک پورت گیگابایت Ethernet، یک پورت Thunderbolt و کارتخوان پشتیبان کارتهای  UHS-II SD که بسیار مؤثر و سودمند نیز هستند را نام برد.

نرم افزار پریمر

خبر جالب توجه اینکه این لپتاپ های جدید میتوانند در نرم افزار قدرتمند ادوبی پریمر پرو حدود 30 درصد سرعت عمل بالاتری را نسبت به رقیبانشان داشته باشند.

دمای مناسب

از دیگر ویژگی ها میتوان 2 فن با پنج لوله گرمایی و یازده مسیر رفت و آمد هوا نام برد که این شرایط منحصر به فرد اجازه ی افزایش دما تا حداکثر 36 درجه را نخواهد داد. همچنین تایم شارژ قابل استفاده باتری های این لپتاپ ها هشت ساعت و نیم است که زمان قابل توجهیست.

درنهایت

طبق آخرین اخبار تا اواخر خرداد این لپتاپ ها از شرکت Gigabyte وارد بازار خواهند شد. در دیگر تازه های فناوری با طیف نیوز همراه باشید… .

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: blue magnolia rust
  2. بازتاب: 뉴토끼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا