تازه های فناوریگجت

اولین گوشی گیمینگ هوشمند مجهز به اسنپ دراگون

اولین گوشی گیمینگ هوشمند مجهز به Snapdragon

امروز بسیاری از کمپانی ها قصد ساخت و عرضه گوشی های گیمینگ داشته و دارند. خبر جدید اینکه قرار است یک نمونه جدید از شرکت ایسوس با نام Rog Phone به بازار عرضه شود. این گوشی از یک چیپ قدرتمند با نام Snapdragon 855 plus بهره مند شده است. برای بررسی این خبر با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی

صفحه نمایش این اسمارت فون ها مبتنی بر تلویزیونRefresh Rate هستند و بسیاری خصوصیات دیگر را دارند. همچنین سیستم های خنک کننده و کنترلر و سی پی یو های پیشرفته تر از جمله ویژگی های گوشی های گیمینگ است که حالا یک مدل پیشرفته تر قرار است عرضه شود.

نمایشگر گوشی گیمینگ ایسوس دارای نمايشگر OLED 9 هرتز است. در کنج های این گوشی چند دکمه برای بهره مندی بهتر از گیم ها قرارداده شده است.

اطلاعات بیشتر

به تازگی نیز شرکت Qualcomm یک نسخه جدید و آپدیت شده 855 Plus خود را معرفی کرده است. پس از این معرفی کمپانی Asus نیز بیان کرد که نمونه جدید گوشی اعلام شده، اولین گوشی گیمینگ دربردارنده چیپ اسنپدراگون خواهد بود. سرعت کلاک CPU از 2.84 گیگا هرتز به بالاترین مقدار یعنی 2. 96 رسیده است. همچنین پردازنده‌های گرافیکی تا پانزده درصد عملکردشان پیشرفت پیدا کرده است. گیمر ها باید خوشحال باشند. چون با این توصیفات گوشی هایی که دارای این نوع چیپ هستند بسیار قدرتمند تر و بهتر از سایرین بازی مدنظر را اجرا می کنند.

درنهایت

نکته ای که باید در رابطه با گوشی گیمینگ در نظر داشت این است که، طبق بالا رفتن میزان سرعت کلاک، شرکت Qualcomm نیز حتما برای ماندگاری این سرعت راهکارهایی برای داغ نکردن و خنک مان دن این چیپ مد نظر گرفته است. در روزهای آتی اطلاعات بیشتری درباره کیفیت و نوع و قابلیت ها و احتمالا زمان عرضه ROG Phone، از شرکت ایسوس منتشر خواهد شد که باید منتظر ماند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا