دوربینفناوری

از لنز جدید Sigma برای دوربین های فول فریم بدون آینه رونمایی شد

از لنز جدید Sigma برای دوربین های فول فریم بدون آینه رونمایی شد

برند Sigma از جدیدترین لنزهای خود با فاصله کانونی 24-70 mm و دیافراگم f/2.8 برای دوربین های فول فریم بدون آینه رونمایی کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات مربوط به لنز جدید سیگما

لنز هنری جدید برند سیگما که به تازگی معرفی شده است، قرار است از واسط نوامبر به بازار عرضه شود و کاربران می توانند از ویژگی های این لنز استفاده کنند. این لنز جدید دومین نسل از لنزهای هنری برند سیگما می باشد که برای دوربین های فول فریم بدون آینه با دیافراگم f/2.8 تولید و عرضه شده است. با توجه به گزارشات برند سیگما؛ به دلیل استفاده از بهترین و پیشرفته ترین طراحی ها در تولید این لنز، ما شاهد بهترین عملکرد نوری از این Art Lens هستیم. گفتنی است که لنز جدید سیگما به دلیل داشتن ابعاد کوچک، دارای وزن کمتری نسبت به لنزهای دیگر است. همچنین در بخش وضوح تصویر، دارای عملکردی خیره کننده ای است که این وضوح تصویر در هنگام زوم بر روی سوژه نیزحفظ می شود.

برند Sigma توضیحاتی درباره لنز جدید خود ارائه کرده است:

“لنز ارائه شده برای دوربین های فول فریم بدون آینه با بهره گیری ار سه عدسی Aspheric (کروی)، مانع از ایجاد انحراف کرومی محوری یا ناهنجاری های ساژیتال می شود که تصحیح این انحرافات در زمان Post-processing کار دشواری است. این لنز با قابلیت تنظیم رزولوشن، باعث عملکرد نوری چشمگیر از مرکز تا حاشیه ها در هنگام زوم می شود.”

دوربین های فول فریم بدون آینه

این لنز جدید که برای دوربین های Full-Frame بدون آینه عرضه شده است، ضد لک و گرد و غبار می باشد و همچنین در بخش جلویی، این لنز به یک پوشش چند لایه سوپر سیگما و پوشش Nano متخلخل مجهز می باشد که باعث افزایش وضوح تصاویر شده و همچنین در زمان عکسبرداری در نور شدید، باعث کاهش روشنایی می شود. گفتنی است که به دلیل وجود قفل زوم بر روی بدنه لنز، این قفل مانع از ایجاد تغییرات ناگهانی در تنظیم بزرگنمایی می شود. لنز جدید سیگما مجهز به دیافراگم گرد 11 تیغه ای است و همچنین به دارای حداکثر زوم 2/9:1 (Wide) و 4/5:1 (tele) و حداقل فاصله Focus 18سانتیمتری می باشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا