فناوریموبایل

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی نوت 7 پرو در برابر ضربه

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی نوت7 پرو در برابر ضربه

در این مقاله قصد داریم تا مقاومت صفحه نمایش گوشی ردمی نوت7 پرو را در برابر ضربات وسائل مختلف را ارائه دهیم. ابتدا به بررسی یکسری از مشخصات فنی گوشی نوت 7 پرو پرداخته و بعد ویدئو مربوط به این آزمایش را قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی ردمی نوت7 پرو در قاب جلویی خود از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل و تراکم 409 ppi بهره می برد. همچنین گوشی نوت 7 پرو از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass 5 نیز برخوردار است. یک ناچ قطره ای در بالای نمایشگر گوشی شیائومی نوت 7 پرو تعبیه شده است که داخل آن یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسل قرار گرفته است.

تراشه بکار رفته در گوشی شیائومی نوت7 پرو از نوع تراشه 11 نانومتری Snapdragon 675 می باشد. همچنین این گوشی از رم 4/6 گیگابایت و حافظه داخلی 6/128 گیگابایت برخوردار است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در گوشی Note 7 Pro از نوع Adreno 612 است و همچنین این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی microSD را دارا می باشد.

در پنل پشتی گوشی Note 7 Pro شاهد دو لنز دوربین هستیم که دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم به لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. تصویربرداری پانورما و HDR از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی هوشمند می باشد.

دیگر مشخصات:

گوشی ردمی نوت7 پرو از یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود برخوردار است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی تامین می کند. گوشی شیائومی نوت 7 پرو از رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 پای بهره می برد.

در ادامه ویدئوی تست مقاومت گوشی Note 7 Pro قرار گرفته است که با توجه به این ویدئو، این گوشی مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد.

 

امتیاز 2.8 از 4 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا