پوشیدنی هافناوریگجت

هدفون بیسیم اپل مدل Airpods Pro احتمالا در ماه جاری میلادی رونمایی شود

هدفون بیسیم اپل مدل Airpods Pro احتمالا در ماه جاری میلادی رونمایی شود

طبق خبرهای غیر رسمی منتشر شده، قرار است هدفون بیسیم اپل مدل Airpods Pro تا پایان ماه اکتبر رونمایی شود. این هدفون بی سیم جدید شرکت Apple، به قابلیت حذف نویز مجهز شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

آخرین اخبار درباره ی هدفون بیسیم اپل مدل ایرپاد پرو

با توجه به آخرین اخبار متشر شده از China Economic Daily، قرار است از هدفون بی سیم Apple Airpods Pro که به قابلیت حذف نویز مجهز است، تا پایان ماه اکتبر رونمایی شود. اپل در ساخت بدنه ی ایرپاد جدید خود؛ از مواد فلزی که باعث حذف نویز می شوند، به کار برده است. لازم به توضیح است که، با استناد به اخباری که قبلا منتشر شده است، این هدفون بی سیم نسبت به نفوذ آب هم مقاومت دارد؛ پس افراد می تواند از این هدفون بی سیم، در محیط های ورزشی نیز از آن استفاده کنند.

هدفون بیسیم اپل مدل Airpods Pro

با توجه به تصویر منتشر شده از ایرپاد جدید که قابلیت حذف نویز را دارا می باشد، دارای طراحی متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی است. در طراحی این Airpods از سری هایی که از بدنه هدفون بیرون زده است و کاربر احساس بهتری از آن خواهد داشت، استفاده شده است.

چیزی تا پایان ماه جاری میلادی باقی نمانده است، اما هنوز خبری از مراسم رونمایی هدفون بیسیم اپل مدل Airpods Pro نیست؛ با توجه به شواهد موجود احتمال برگزاری چنین مراسمی پایین است. قرار است ایرپاد پرو با قیمت 260 دلار به بازار عرضه شود. گفتنیست، شرکت اپل در سال 2016 از اولین ایرپاد خود رونمایی کرد؛ اما خریداران ماه ها برای خرید این Airpods با مشکلاتی مواجه شدند. شرکت اپل باید به فکر راه کاری برای نحوه ی ارائه ی ایرپاد پرو باشد تا همانند نسل نخست آن، کاربران برای خرید آن دچار مشکل نشوند.

رقبای Airpods Pro در صورت عرضه ی آن تا قبل از سال 2020، یکی هدفون بی سیم آمازون با نام تجاری Echo Buds که به تکنولوژی Bose برای کم کردن نویز مجهز است، و مورد دوم هدفون بی سیم مایکروسافت به نام Surface Earbuds خواهد بود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: illuminati join
  2. بازتاب: Dnabet
  3. بازتاب: ufabtb
  4. بازتاب: Bk8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا