فناوری

آشنایی با ابزار قدرتمند جت سئو برای آنالیز سایت

آشنایی با ابزار قدرتمند جت سئو برای آنالیز سایت

امروز دنیای اغلب ما مجازی شده و بیشتر خریدها و کسب و کارهایمان بدون اینترنت معنایی ندارند، برای اینکه بتوان مشتری های بیشتری کسب کرد و رفت و آمد به سایت را بالا برد سئو سایت و آنالیز سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه با این مسائل و البته با ابزار جت سئو بیشتر آشنا خواهیم شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

خریداران و کاربران از لحظه ورود به سایت تا زمان خروجشان باید بهترین و مؤثر ترین تجربه را به دست آورند. برای ایجاد این شرایط ایده آل آنالیز سایت و گزارش های آماری و آنالیز سایت باید به بهترین شکل و بر اساس اطلاعات و داده های صحیح اتفاق بیفتد.


برای مثال پروسه آشنایی با یک سایت از ابتدا تا زمانی که منجر به خرید می شود را مثل یک قیف فرض کنید. در قسمت اول که بخش ورودی و پهنای قیف است کاربر با برند و نام سایت آشنا می شود و وارد سایت می شود و در نهایت در انتهای قیف این گشت و گذار در سایت منجر به خرید می شود. سئو سایت یک مبلغ بسیار قوی است که نقش بسیار تأثیر گذاری را در جذب و ورود تعداد زیادی مخاطب به بخش ورودی قیف دارد.

توضیحات بیشتر

در ادامه این مسیر محتوای یک سایت است که باقی ماندن یا نماندن کاربران را در داخل سایت و یا ماندگاری ورودی های قیف را تعیین می کند. تصور کنید شما صاحب سایتی از یک موسسه یا فروشگاه هستید و توقع دارید کاربران بعد از عبور از مرحله ورودی که با قدرت سئو سایت منجر به این ورود شده بود، حالا ثبت نام کنند، پیش سفارش داشته باشند و یا قیمت بگیرند و یا خرید کنند.

این کاربران چنانچه از طریق Google یا هر موتور جست و جو دیگر و یا با کمک بک لینک یا از شبکه های اجتماعی یا حت یمستقیما وارد سایتتان شوند و کوهی از اتفاقات عجیبو درد سر ساز در مسیرشان قرار گیرد چه پیش می آید؟ اگر آنالیز سایت به درستی انجام نشود، حتی اگر سئو سایت توانسته باشد مشتری های زیادی را وارد سایت کند ماندگاری آنان اتفاق نخواهد افتاد و حتی اگر صد ها نفر وارد سایت شوند خروجی منجر به خرید نخواهد شد.

در این شرایط هیچ گاه یک کاربر عبوری که وارد سایت شما شده بود یک بار دیگر بر نمی گردد و خرید به طور کل منتفی میشود. این یعنی آنالیز سایت به خوبی انجام نشده است و نتیجه چیزی جز شکست نخواهد بود. آنالیز سایت نیاز به ابزاری مانند جت سئو دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

یک ابزار ایرانی و قدرتمند

جت سئو سایت قدرتمندترین و دقیق ترین ابزار ایرانی برای آنالیز سایت و تجزیه و تحلیل آن است. جت سئو ابزاری است که متمرکز بر سئو حرفه ای شده و با هوش مصنوعی آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و کاملا مطابق با جدیدترین الگوریتم های گوگل شروع به آنالیز سایت و ارائه گزارشات آماری دقیق و دسته بندی شده می کند.

آنالیز سایت جت سئو ابزاری کاملا رایگان است که تنها کافیست در آن عضو شوید و آدرس سایتتان را وارد کنید تا اطلاعات کامل از آنالیز سایت خود را به صورت دقیق دریافت کنید. با جدی گرفتن این داده ها و رفع مشکلات مطرح شده می توانید مخاطبان ورودی را پس از جذب از طریق بهترین سئو سایت در سایت خود باقی نگاه دارید تا تجربه لذت بخشی داشته باشند و شما نیز از خرید و یا ثبتنام آنها به هدف خود برسید.

خدمات جت سئو معرفی شده از سایت وب 24 و مزایای آن

آنالیز سایت و تجزیه و تحلیل رایگان
ارائه آمار و ارقام و گزارشات دقیق
بالابردن میزان عبور و مرور در سایت
افزایش میزان کیفیت و کارکرد سایت
گروه پشتیبانی حرفه ای
رابط کاربری بسیار ساده، جذاب حرفه ای و مورد پسند کاربران
بالابردن میزان رتبه سئو سایت در موتور های جست و جو

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. Whats up this is somewhat of off topic but I was wanting to know if
    blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get
    advice from someone with experience. Any help would be enormously
    appreciated!

  2. بازتاب: rtp slot
  3. بازتاب: aviator 1win

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا