فناوریلپ تاپ

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو رونمایی کرد

لپ تاپ Surface Laptop Go

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو رونمایی کرد

شرکت Microsoft از لپ تاپ جدید سری سرفیس با نام سرفیس لپ تاپ گو رونمایی کرد. لپ تاپ Surface Laptop Go یکی از پایین ترین قیمت ها را در میان تمام سرفیس های مایکروسافت دارد و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی مشخصات این لپ تاپ مقرون به صرفه بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات Microsoft Surface Laptop Go

لپ تاپ microsoft surface laptop go

سرفیس لپ تاپ گو دارای ابعاد کوچکتر و وزن کمتری نسبت به سایر سرفیس های عرضه شده دارد. لپ تاپ Surface Laptop Go به یک صفحه نمایش 12.4 اینچی مجهز شده که از کیفیت وضوح 1536×1024 پیکسل و نسبت تصویر 3:2 است. لپ تاپ جدید مایکروسافت با وزنی در حدود 1.11 کیلوگرم تولید و عرضه می شود که در مقابل سایر Surface ها از وزن کمتری برخوردار است. با توجه به وزن اعلامی مایکروسافت برای سرفیس لپ تاپ گو، این لپ تاپ حتی از MacBook Air اپل و تعداد زیادی از ChromeBook و لپ تاپ های ویندوزی سبک تر است.

پردازشگر به کار رفته در Microsoft Surface Laptop Go از نوع پردارنده چهار هسته ای نسل دهم اینتل Core i5-1035G1 است که با توجه به مقرون به صرفه بودن این لپ تاپ، استفاده از این پردازنده بسیار مناسب است. در بخش حافظه، سرفیس لپ تاپ گو در سه ورژن تولید می شود. ورژن اول به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 GB eMMC مجهز شده، در ورژن دوم از حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره ساز 128 GB SSD استفاده شده است؛ و در نهایت ورژن سوم از حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره ساز 256 GB SSD بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ surface laptop go

لپ تاپ Surface Laptop Go از درگاه های USB-A، جک هدفون 3.5 میلی متری و شارژ Surface Connect بهره می برد. دوربین وبکم به کار رفته در این لپ تاپ مایکروسافت دارای وضوح 720p است. این وبکم از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی نمی کند اما به جای آن می توان برای امینت بیشتر، از سنسور اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده استفاده کرد. ورژن اول سرفیس لپ تاپ گو مایکروسافت با قیمت پایه 549 دلاری بدون سنسور اثر انگشت و ورژن دوم با قیمت 699 و ورژن سوم با قیمت 899 عرضه خواهند شد.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: poker-info.net
  2. Simply wish to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply cool and i could assume you’re an expert on this subject.

    Well with your permission allow me to grab your feed
    to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the rewarding
    work.

  3. بازتاب: next page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا