تازه های فناوریسیستم عامل

سیستم عامل WatchOS 6 و آی او اس 13 معرفی خواهند شد

سیستم عامل WatchOS 6 و آی او اس 13 معرفی خواهند شد

سیستم عامل های جدید WatchOS 6 و آی او اس 13 و همچنین مک او اس، توسط کمپانی پرطرفدار و محبوب اپل، بنا به روال معمول در سال جاری معرفی خواهند شد. در ادامه برای بررسی بیشتر این خبر با طیف نیوز همراه باشید….

سیستم عامل WatchOS 6

سیستم عامل

جدیدا ویژگی به این سیستم عامل افزوده شده که با کمک آن می توان به اپلیکیشن App Store با کمک Apple Watch دسترسی پیدا کرد.

شاید در گذشته تصور اینکه بدون در دست داشتن گوشی هوشمند خود بتوان برنامه های مورد نیاز گوشی را نصب کرد قابل تصور نبود، اما امروطه با کمک فناوری های جدید و ساعت اپل می توان به این هدف دست پیدا کرد. با WatchOS 6 می توانید بدون در دست داشتن گوشی، برنامه های مورد علاقه تان را نصب کنید.

البته تمام اپلیکیشن ها این قابلیت را ندارند. موارد زیر را می توانید بدون نیاز به گوشی با کمک اپل واچ نصب کنید.
Voice Memos
Apple Books
Calculator

سیستم عامل iOS جدید

نسخه جدید iOS 13 نام دارد که در مقایسه با مدل قدیمی تر خود کاربردهای بیشتری دارد. شما در این ورژن جدید می توانید از دارک مود یا حالت تاریک استفاده و لذت ببرید. برای فعال کردن Dark mood فقط کافیست به بخش Control center مراجعه کنید. خبر دیگر اینکه می توانید منتظر طرحی نو از نرم افزارهای Health و Reminders نیز باشید. شما می توانید در دیزاین جدیدی از نرم افزار سلامت فعالیت های روزانه خود را در صفحه اصلی مشاهده نمایید. یکی از موارد جالب توجه در این سیستم عامل آپدیت جدید برنامه ی نقشه یا Maps است که می تواند آنرا قدرتمند تر سازد. چرا که در این نرم افزار نقاط خاص در نقشه را می توانید دسته بندی کنید.
و دیگر ویژگی هایی مثل پیدا کردن مسیر مکان های قدیمی اضافه شده است.

یک قابلیت دیگر که شاید بر جذابیت این سیستم عامل نیز افزوده، امکان ارسال استیکر های مختلف (مثل  Animoji و memoji) می باشد.

حتما با نرم افزارهای Find Myfriend و نرم افزار Find my iphone آشنا هستید. یا شاید نام آنها به گوشتان خورده باشد. در این سیستم عامل این دو برنامه باهم ترکیب و ادغام شده اند.

برای سیستم های با سیستم عامل Mac می توان بدون استفاده از هیچ برنامه ی دیگری از ipad به عنوان نمایشگر دوم استفاده کرد. از دیگر قابلیت ها نیز رابط کاربری کاربردی تر و Home Screen جدید برای نسخه آی او اس iPad می توان نام برد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا