فناوریموبایل

جزئیات بیشتر از خبر فناوری شارژ سریع صد وات شیائومی

جزئیات بیشتر از خبر فناوری شارژ سریع صد وات شیائومی

پیشتر شرکت شیائومی اعلام کرد که در حال فعالیت در فناوری جدیدی از شارژ است، حالا یکی از مدیران همین شرکت اعلام داشته که به زودی می توانید از فناوری شارژ سریع صدا وات شیائومی استفاده کنید. با طیف نیوز همراه باشید… .

قبلا در وب سایت طیف نیوز و در این مقاله تصاویر و ویدئوی معرفی فناوری شارژ سریع 100 واتی Xiaomi را آورده بودیم که می توانید ابتدا سری به این بخش بزنید. آنچه در خصوص این فناوری جالب است بدانید قدرت شارژ یک باتری چهار هزار میلی آمپر بر ساعت فقط در هفده دقیقه است.

آنچه در خبرها شنیده می شد این بود که اولین گوشی که به فناوری شارژ سریع مجهز می شود و تولیدات خود را عرضه می کند، از شرکت ردمی می باشد. این ها خبر هایی بود که پیشتر اعلام شده بودند. حالا در این قسمت قصد داریم به خبر های تازه تری بپردازیم.

شارژ سریع

مشخصات و جزئیات بیشتر

یکی از مديران کمپانی Xiaomi به نام Lu Weibing اطلاعات جدیدی را در رابطه با فناوری شارژ سریع شیائومی سمع و نظر همگان رسانده است.

کاهش گنجایش باتری

توجه داشته باشید به هر میزانی که شارژ باتری سرعت بالاتری داشته باشد، ظرفیت آن کم می شود. به این صورت که با سرعت صد واتی ظرفیت باتری حدود بیست درصد بیشتر از سرعت سی واتی به هدر می رود. در نتیجه با این فناوری جدید شرکت شیائومی باتری پنج هزار میلی آمپری گنجایش اصلی چهار هزار میلی آمپری خواهد داشت.

معماری

در خصوص فناوری معماری اطلاعات زیادی منتشر نشده است اما آنچه Lu Weibing اعلام کرده است این بود که، برای فناوری شارژ سریع به طرح شارژولتاژ بسیار بالا احتیاج است.

قدرت عملکردی

شرکت Xiaomi علاوه بر اینکه در حال کار روی فناوری شارژ سریع 100 واتی است، به نحوه ارائه این سرعت بالا توجه دارد و همچنین قصد دارد اطمینان کامل از ماندگاری شارژ حاصل نماید. یکی از احتمالات موجود توسط این شرکت امکان وجود شارژچندگانه مثل وایرلس و با سیم می باشد

امنیت قطعات مختلف

شرکت شیائومی به تمام جنبه ها از جمله حفظ امنیت قطعات مختلف مانند باتری، مادربرد و غیره و همچنین ولتاژ و شارژ بیش از اندازه، با پشتیبانی از این فناوری برقرار کرده است.

تولیدات انبوه این فناوری در دست اجرا است و مراحل اولیه خود را سپری می کند. این کمپانی در رویداد XDC 2019 اعلام قطعی کرد که فناوری شارژ سریع صد واتی در سال آتی در گوشی های هوشمند جدید اعمال و استفاده خواهد شد. تا به امروز اوپو سریعترین فناوری را در زمینه شارژ باتری دارد، اگر شیائومی طبق آنچه ادعا دارد بتواند تولیدات انبوه داشته باشد می تواند در این صنعت گام بزرگی بردارد و تحول چشم گیری رقم زند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. Wonderful blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?

    I’m planning to start my own blog soon but I’m a little
    lost on everything. Would you advise starting with a free
    platform like WordPress or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m
    totally confused .. Any recommendations? Thanks a lot!

  2. بازتاب: 토렌트 다운
  3. Разрешение на строительство — это официальный письменное удостоверение, предоставленный правомочными учреждениями государственной власти или субъектного руководства, который позволяет начать строительную деятельность или выполнение строительных работ.
    Разрешение на строительство предписывает законодательные основы и требования к возведению, включая дозволенные типы работ, допустимые материалы и подходы, а также включает строительные стандарты и пакеты безопасности. Получение разрешения на строительные работы является обязательным документов для строительной сферы.

  4. بازتاب: more info here
  5. بازتاب: Buy Apple Airpods Pallet
  6. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا