تازه های فناوریموبایل

شیائومی فناوری شارژ سریع 100 واتی را معرفی کرد

شیائومی فناوری شارژ سریع 100 واتی را معرفی کرد

شرکت شیائومی با منتشر کردن تصویری، تکنولوژی شارژ سریع 100 واتی خود را معرفی کرد. با توجه به عملکرد این تکنولوژی، یک باتری 4000mAh در مدت 17 دقیقه کاملا شارژ خواهد شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

حدود هشت ماه قبل خبرهایی مبنی بر کار کردن شرکت شیائومی بر روی شارژ سریع 100 واتی منتشر شد که با انتشار ویدئویی نیز همراه بود؛ در این ویدئو شاهد سرعت شگفت انگیز این تکنولوژی شارژ سریع بودیم. اکنون شرکت شیائومی با منتشر کردن یک تصویر تبلیغاتی، فناوری Fast Charging 100w خود را به طور رسمی معرفی کرده است. شیائومی نام فناوری شارژ سریع خود را Super Charge Turbo گذاشته است. همچنین این تصویر تازه منتشر شده، نشان دهنده آمادگی این شرکت برای عرضه سیستم شارژ سریع خود به بازار می باشد.

شارژ سریع 100 واتی

فناوری شارژ سریع 100 واتی شیائومی می تواند بر سریع ترین سرعت شارژ باتری که هم اکنون وجود دارد غلبه کند. فعلا گوشی اوپو رینو ایس از تکنولوژی Fast Charging 65w پشتیبانی می کند و همچنین گوشی ریلمی ایکس 2 پرو از فناوری شارژ سریع 5 واتی بهره می برد. پس در نتیجه با ورود تکنولوژی شارژ سریع شیائومی ما شاهد قرار گرفتن آن در رتبه نخست هستیم.

قدرت تکنولوژی جدید شیائومی

نکته جالبی که در رابطه با این فناوری جدید شیائومی می توان گفت، سرعت شارژ آن حتی از سیستم های شارژ موجود در برخی از لپ تاپ ها نیز سریع تر می باشد. این تکنولوژی می تواند در حدود 17 دقیقه یک باتری 4000mAh را کاملا شارژ کند و در نتیجه وقت کمتری از شما بابت شارژ شدن گوشی گرفته می شود و به مدت بیشتر از یک روز می توانید از گوشی خود استفاده کنید.

در ویدئویی که قبلا منتشر شده بود و ما نیز آن را در زیر این پست قرار داده ایم، ما شاهد سرعت و قدرت فناوری شارژ سریع 100 واتی شیائومی هستیم. امکان دارد که برخی از افراد به این فکر کنند که شاید این سرعت و قدرت باعث از بین رفتن باتری شود، اما باید بدانید که حتما باتری که از این فناوری پشتیبانی می کند قابلیت مقاومت در برابر این سرعت و قدرت را خواهد داشت. حالا باید دید که کدام گوشی از چنین قابلیتی برخوردار خواهد بود و با توجه به شایعات، احتمالا گوشی می میکس 4 از فناوری Fast Charging 100w پشتیبانی خواهد کرد، اما باز هم باید منتظر اخبار رسمی از جانب شرکت شیائومی بمانیم.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: click to investigate
  2. بازتاب: เย้เย้

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا