اینترنت و شبکهفناوری

شبکه های خصوصی را خیلی ساده و ایمن در دسترس داشته باشید

شبکه های خصوصی را خیلی ساده و ایمن در دسترس داشته باشید

شبکه ها ی کامپیوتری همیشه در حال خدمت رسانی به کاربران کامپیوتری هستند چراکه آنها می توانند اقدام به تبادل داده ها کنند. اما این داده ها نیز مبع ذخیره ای قدرتمند نیاز دارند. کیونپ این امکان را فراهم ساخته. Browser Station نیز همانطور که از اسمش پیداست وظیفه دارد بر این منبع ذخیره ساز، مرورگر مجازی ایجاد کند. حالا می توان بدون احتیاج داشتن به VPN به داده های امنیتی ذخیره شده بر QNAP دسترسی داشته باشید. شاید برای شما هم جالب شده است…
پس در ادامه این مطلب با طیف نیوز همراه باشید….

سرویس ذخیره ساز کیونپ چه قابلیت هایی دارد؟

برطرف کردن چارچوب ها و انحصار های فواصل جغرافیایی و امنیتی وب سایت ها، وجود قابلیت ذخیره مستقیم اطلاعات دانلود شده از سرور ها و وب سایت های مختلف، سادگی، ایمنی و اطمینان خاطر به هنگام استفاده از شبکه های مختلف

اتصال به شبکه مستقل از VPN و Proxy ها

شبکه

کارمندان، مدیران و تمام کاربرانی که به نحوی با شبکه و سرورهای مختلف در ارتباط هستند، همیشه با امنیت خاطر وارد سرورهای شخصی و ایمن در محل کارشان می شوند. اما اگر به هر دلیلی مجبور بودید با سیستمی به غیر از سیستم و فایل های کنترل شده ی خودتان به سرورهای شخصی متصل شوید، ایستگاه مرورگر QNAP این امکان را به شما میدهد که به داده های شخصی و به شبکه مستقل از VPN و Proxy ها متصل شوید.

امنیت اطلاعات دانلود شده

شبکه

پس از اینکه در شبکه به فایل یا هر داده ای که نیاز به دانلود دارد دسترسی پیدا کردید می توانید در ذخیره ساز NAS یک Folder خاص خودتان تشکیل دهید و فایل های دانلود شده از مرورگر های مجازی را با اطمینان خاطر در آن ذخیره کنید.

شما با کمک رابط کاربری می توانید Browser Station را با چند مرورگر مختلف باز کرده و به اطلاعات و داده های هر مرورگر به صورت Real time دسترسی پیدا کنید. این اطلاعات جزئیات متفاوتی دارند نظیر: تایم، اطلاعات کاربر ها، حجم اطلاعات ذخیره شده در NAS و بسیاری موارد دیگر.

شبکه

چگونه به فایل هایمان دسترسی داشته باشیم؟

تنها کافیست QNAP Qfinder را نصب کنید تا به سادگی به تمام داده ها و فایل هایتان دسترسی داشته باشید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: who makes cz guns
  2. بازتاب: pgslot
  3. بازتاب: try this
  4. بازتاب: lsm99.review
  5. بازتاب: buy LSD online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا