فناوریموبایل

رونمایی از رابط کاربری MIUI 12 شیائومی با طراحی جدید

رونمایی از رابط کاربری MIUI 12 شیائومی با طراحی جدید

اخیرا جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI 12 مختص به گوشی های هوشمند شرکت شیائومی با طراحی جدید معرفی شده است. در این بخش به جزئیات بیشتری از این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت ها و خصوصیات

شرکت شیائومی در کنار رونمایی از نسخه جوانان mi10 از رابط کاربری MIUI 12 نیز رونمایی کرد. سیستم عامل اندروید 10 در این نسخه نیز همچنان وجود دارد اما از لحاظ ظاهری با ورژن قبلی تفاوت دارد و دارای المان های تخت میباشد. از جمله قابلیت های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد، وجود چند انیمیشن جدید، برنامه سلامت، قابلیت های پیشرفته تر از حالت تاریک و تنظیمات برای حفظ حریم خصوصی.

تغییرات بصری

شیائومی در طراحی جدید مربوط به رابط کاربری MIUI 12 می توان گفت تمام محیط را با استانداردهای ساده و ظاهری تخت طراحی کرده است.
انیمیشن هایی که جهت و باز کردن یا بستن اپلیکیشن ها طراحی شده اند پرسرعت تر و روان تر اجرا می شوند. قابلیت حالت تیره یا تاریک در محیط شامل تغییرات نور و تنظیمات فونت نیز می شود. در نتیجه حتی در اتاق خواب تاریکتان به راحتی میتوانید با گوشی خود مطالعه کنید.

از دیگر جذابیت های بصری می توان به به والپیپرهای متحرک در صفحه قفل اشاره کرد. با باز کردن قفل صفحه نمای کلی سیاره ای که نمایش داده میشد در قسمت سطح سیاره زوم می شود.

حفظ امنیت

حفظ حریم خصوصی و برقراری امنیت خاطر کاربران از مهمترین ویژگی های رابط کاربری MIUI 12 است که کمک می کند با تحلیل برنامه های متوجه شوید چدان نرم افزار نصب شده روی گوشی شما از قابلیت ها و دسترسی هایی که دارد در حال سوءاستفاده است. علاوه بر این شرکت شیائومی پروتکل امنیتی جدید virtual ID را معرفی کرده است که مانع از دسترسی برنامه های مشکوک به به اطلاعات خصوصی کاربر می شود.

قابلیت های بیشتر

یک ویژگی قابل ذکر دیگر در رابط کاربری MIUI 12 هوش مصنوعی در هنگام برقراری تماس است که با بررسی تماس ها به کاربرانی که مشکلات شنوایی دارند پاسخ هایی را پیشنهاد می دهد. مورد دیگر اپلیکیشن سلامت Mi Health است که با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی خواب و فعالیت های کاربر را کنترل و به طور دقیق رصد و تحلیل کند. برای این منظور تنها لازم است گوشی را زیر بالش خود بگذارید.

در حال حاضر این قابلیت ها توسط شرکت شیائومی در حال تست است و تنها در کشور چین استفاده از این رابط کاربری امکان پذیر است. نسخه اصلی و همگانی در اواسط خرداد برای همه عرضه می شود. البته نسخه پایدار به طور دقیق برای چینی ها در این زمان در دسترس قرار می گیرد و برای سایر کشور ها ممکن است کمی با تایم متفاوت تر در دسترس قرار گیرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫76 نظرها

  1. When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment
    is added I get several e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?

    Cheers!

  2. بازتاب: KALARE BOXING STADIUM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا