تازه های فناوریفناوریموبایل

هواوی گوشی تمام صفحه خود را 17 اکتبر رونمایی می کند

هواوی گوشی تمام صفحه خود را 17 اکتبر رونمایی می کند

شرکت چینی Huawei گوشی تمام صفحه ی خود را روز پنجشنبه 17 اکتبر (25 مهر) معرفی خواهد کرد. این گوشی فول اسکرین، دارای ویژگی های جدیدی است که در ادامه به آن می پردازیم. با طیف نیوز بمانید… .

ویژگی های گوشی تمام صفحه ی هواوی

طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی و اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است که تحول جدیدی در گوشی های هوشمند به حساب می آید. در صورتی که شرکت هواوی موفق به تکمیل این تکنولوژی جدید شود، به احتمال زیاد این گوشی تمام صفحه را سال 2020 به دنیای اسمارت فون ها عرضه خواهد کرد.

چه پردازنده ای برای این گوشی استفاده شده است؟

در جواب این پرسش می توان گفت که: برای این گوشی فول اسکرین ، شرکت هواوی یک پردازنده ی برند Kirin مثل Kirin990 که برای 2 گوشی mate 30 و mate x استفاده کرده است، در نظر دارد. در صورتیکه این گوشی در سال جاری عرضه نشود، احتمالا شرکت هواوی آن را به پردازنده ی Kirin1000 مجهز خواهد کرد که باعث قدرتمند شدن عملکرد این گوشی فول اسکرین می شود. شاید سال آینده نیز شاهد استفاده از پردازنده Kirin1000 در سری mate نیز باشیم.
لازم به ذکر است که پردازنده ی Kirin1000 نسبت به Kirin990 از ترانزیستور های بیشتری بهره می برد که در نتیجه شاهد عملکرد قوی تر خواهیم بود.

مشکل پیش روی این گوشی تمام صفحه همانند سری mate 30، همان مسئله ی تحریم شرکت هواوی است که باعث عدم دسترسی آن به برنامه ها و خدمات Google Play شده و روی جذابیت های این گوشی در خارج از چین تاثیر منفی خواهد گذاشت. فعلا تنها راه حل رفع این مشکل، استفاده از نسخه ی AOSP اندروید توسط هواوی است که Huawei AppGallary از آن بهره می برد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫77 نظرها

  1. Greate post. Keep writing such kind of info on your
    page. Im really impressed by your site.
    Hello there, You’ve performed a fantastic job.
    I’ll definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I’m sure they’ll be benefited from this site.

  2. بازتاب: penis envy tea

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا