دوربینفناوری

لنز کانن RF 24-105mm F4-7.1 IS STM با قیمتی اقتصادی معرفی شد

لنز کانن RF 24-105mm F4-7.1 IS STM با قیمتی اقتصادی معرفی شد

لنز کانن RF 24-105mm F4-7.1 IS STM به تازگی معرفی شد. این لنز در میان لیست متنوع و با قیمت های بالای لنز های Mount RF با هزینه خرید به صرفه ای که دارد چشم نوازی می کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی ویژگی ها

لنز کانن از خانواده RF تا کنون از هر مدلی که بوده اند به قیمت زیاد و البته کارایی و کیفیت خوبشان شهرت دارند مگر در برخی موارد استثنایی. اما حالا شرکت CANON یک لنز جدید کامپکت معرفی کرده که نگاه همگان را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خود دوخته است. از ویژگی های این لنز canon می توان به وزن سبک 395 گرمی و 88 میلیمتری اشاره کرد. این لنز کانن از سری RF است و تنها چهارصد دلار قیمت دارد.

لنز کانن
لنز کانن در در بیانیه ای که در نیویورک منتشر شد اینگونه معرفی گردید:

عکاسانی که جلوه های بصری را ثبت می کنند، به خوبی می دانند که خلق این تصاویر و ثبت ذات و درونمایه لحظات ناب نه تنها به دوربین خوب بلکه به لنز قابل اطمینان و پرقدرت نیاز دارد. کمپانی CANON که از ابتدا در روش های عکس برداری دیجیتالی پیش قدم بوده است، امروز جدیدترین مدل از سری لنز های RF را معرفی کرده است. کسانی که قصد دارند به داشته های خود یک محصول اقتصادی و با کیفیت عالی را اضافه کنند، لنز کانن مدل RF 24-105mm F4-7.1 IS STM مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

بررسی جزئیات بیشتر

لنز کانن مدل RF 24-105mm F4-7.1 IS STM دارای تکنولوژی ضد لرزش یا همان لرزش گیر درونی با امکان از بین بردن لرزش ها تا 5 stop در کنار موتور زوم اتوماتیک بی صدا و پرسرعت با قدرت هماهنگی مناسب با سیستم زوم خودکار Dual Pixel بهره مند می شود و یک گزینه بسیار عالی، استاندارد، درجه یک و البته مقرون به صرفه برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای می باشد.

از دیگر خصوصیات این لنز دوربین canon امکان تنظیمات دستی با حلقه قابل کنترل است که در تمام مدل های RF نیز مشاهده می شود. آنگونه که از اخبار ها به گوش می رسد این لنز کانن در بسته بندی محصولات دوربین های سری EOS R و RP با قیمت حدودی 400 دلار عرضه می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: this page
  2. بازتاب: 무료웹툰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + پنج =

دکمه بازگشت به بالا