فناوریلپ تاپ

خرید و بررسی قابلیت های لپ تاپ ایسوس VivoBook S532FL

امکانات لپ تاپ ویوبوک S532FL

خرید و بررسی قابلیت های لپ تاپ ایسوس VivoBook S532FL

یکی از بهترین سری لپ تاپ های خانواده VivoBood، سری S آن است که در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ ایسوس VivoBook S532FL بپردازیم. در انتها نیز ویدئویی از جعبه گشایی لپ تاپ ویوبوک S532FL قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی لپ تاپ ویوبوک S532FL

نمایشگر و بدنه

لپ تاپ ایسوس VivoBook S532FL با بدنه ای فلزی مستحکم تولید شده و از طراحی مناسب و شکلیلی برخوردار است. این لپ تاپ میان رده به دلیل داشتن ضخامت 18 میلی متر و وزن 1.8 کیلوگرم برای حمل کردن بسیار مناسب است. در پنل جلویی لپ تاپS532FL از یک نمایشگر 15.6 اینچی Wide-View Technology 178° با کیفیت وضوح 1920×1080 پیکسل و حالت مات بهره می برد. صفحه نمایش این لپ تاپ Asus از فرمان ها لمسی پشتیبانی نمی کند.

از امکانات دیگر لپ تاپ ویوبوک S532FL می توان به نمایشگر دوم آن که در قست تاچ پد قرار گرفته اشاره کرد که وجود این نمایشگر را می توان رقیبی برای قسمت تاچ بار لپ تاپ های اپل در نظر گرفت. این تاچ پد دارای سایز 5.5 اینچی با کیفیت وضوح فول اچ دی و نرخ پاسخگویی 8 هزارم ثانیه است. این تاچ پد از قدرت و دقت لمس قوی برخوردار بوده جنس آن به گونه ای است که انگشت بر روی آن لیز نمی خورد و می توان به راحتی با آن کار کرد.

پردازنده

لپ تاپ ایسوس VivoBook S532FL در بخش سخت افزاری از امکانات مناسب و قدرتمندی برخودار است که آن را به یک لپ تاپ میان رده با قابلیت های بالا بدل می کند. پردازنده مرکزی آن از شرکت اینتل بوده و سری پردازنده آن Core i7 و از نسل ده (10510U) است. این پردازنده دارای محدوده فرکانس 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایتی است. حافظه RAM استفاده شده در این لپ تاپ Asus از نوع DDR4 بوده و از ظرفیت 16 گیگابایتی بهره می برد. برای ذخیره سازی اطلاعات و نصب نرم افزارها، به حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD M2 NVMe PCIe مجهز شده است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در لپ تاپ ویوبوک S532FL از نوع NVIDI Geforce MX250 GDDR5 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایتی است.

دیگر مشخصات:

اسپیکرهای تعبیه شده در این لپ تاپ میان رده از تکنولوژی Sonic Master ایسوس بهره می برد. این اسپیکرها در زیر آن دیوایس جای گرفته و از کیفیت صوتی خوبی برخوردار هستند. لپ تاپS532FL مجهز به پورت های USB 2.0، USB-C، USB 3.0 و درگاه های HDMI، جک 3.5 میلی متری و کارت خوان میکرو SD است. باتری به کار رفته در آن 3 سلولی و از جنس لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 42 وات در ساعت است. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی این لپ تاپ Asus را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: 늑대닷컴
  2. بازتاب: 토렌트
  3. بازتاب: relax massage
  4. بازتاب: blog
  5. بازتاب: from this source
  6. بازتاب: Arcade Game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا