فناوریلپ تاپ

معرفی و خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Legion 5 Core i7

بررسی مشخصات فنی لپتاپ لنوو لیجن 5

معرفی و خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Legion 5 Core i7

شرکت Lenovo یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لپ تاپ در رده های مختلف است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Legion 5 Core i7 بپردازیم و در ادامه نیز ویدئویی از جعبه گشایی لپ تاپ لیجن 5 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی لپتاپ لنوو لیجن 5

لپ تاپ Gaming Legion 5 یک لپتاپ گیمینگ بالارده محسوب می شود که مجهز به قطعات سخت افزاری نیرومندی شده است. این لپ تاپ بالارده لنوو در قاب پشتی خود از یک فلز مرغوب بهره می برد که به غیر از استحکام بالا در مقابل خط و خش هم تا حدود زیادی مقاوم است. از دیگر نکات مثبت لپ تاپ لیجن 5 مات و تیره بودن قاب پشتی آن است که کمتر اثر انگشت بر آن باقی می ماند. بخش زیرین آن از جنس پلاستیک با کیفیت بوده که دارای استحکام خوبی است. لپتاپ لنوو لیجن 5 در ابعاد 363×254.6×22.9 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم تولید می شود. در پنل جلویی آن یک نمایشگر مات 15.6 اینچی IPS با کیفیت وضوح 1920×1080 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتزی تعبیه شده است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5

در بخش سخت افزاری، لپ تاپ گیمینگ لنوو مدلLegion 5به یک پردازنده نسل دهم (10750H) از سری Core i7 شرکت اینتل مجهز شده که دارای محدوده فرکانس 2.6 تا 5 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایتی است. حافظه RAM استفاده شده در آن از نوع DDR4 بوده و دارای ظرفیت 16 گیگابایت است. برای ذخیره کردن اطلاعات و نصب برنامه ها، این لپ تاپ Gaming از حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره می برد. کارت گرافیکی به کار رفته در لپتاپ لنوو لیجن 5 از نوع NVIDIA Geforce GTX 1650 Ti است که از حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

کیبورد این لپ تاپ Gaming از نور پس زمینه بهره می برد. باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم-یون 3 سلولی بوده که دارای ظرفیت 48 وات ساعت است. اسپیکر به کار رفته در لپ تاپ گیمینگ لنوو مدلLegion 5 در بخش جلویی قسمت زیرین آن تعبیه شده و این اسپیکر توسط برند Harman تولید شده است. این لپتاپ از درگاه USB 3.0، USB-C، HDMI و پورت Ethernet پشتیبانی می کند.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫38 نظرها

  1. You actually make it appear so easy with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing that I feel I would by no means understand.
    It seems too complex and very large for me. I am having a look forward on your next
    publish, I will try to get the cling of it!

  2. بازتاب: msdreamers.com
  3. Hey there! Quick question that’s entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird
    when browsing from my iphone 4. I’m trying to
    find a theme or plugin that might be able to fix this problem.
    If you have any suggestions, please share. Appreciate it!

  4. بازتاب: kaws moon rocks
  5. بازتاب: spin238

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا