تازه های فناوریسیستم عامللپ تاپمادربرد

لپ تاپ جدید از شرکت Intel با دو صفحه نمایش معرفی شد

لپ تاپ جدید از شرکت Intel با دو صفحه نمایش معرفی شد

لپ تاپ ها همراهان بسیاری از کارمندان، دانشجویان، مدیران، و حتی نوجوانان و جوانان هستند. از روزی که تکنولوژی وارد زندگی بشر شد، محصولات بی وقفه در حال پیشرفت و به روز رسانی هستند. اما این دستگاه نیز مانند سایر ابزارهای دنیای تکنولوژی روز به روز در حال ارتقا هستند. چندی پیش شرکت Asus لپ تاپ های چرمی و شرکت اچ پی نیز لپتاپ هایی از جنس چوب را وارد بازار کردند. اما در این مقاله میخواهیم جدیدترین نوع لپ تاپ را معرفی کنیم. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت اینتل لپ تاپ جدیدی با دو صفحه نمایش و فاقد کیبورد با جنس پارچه ساخته است. هر دو صفحه این دستگاه جدید 12.3 اینچ هستند و کیفیت تصویر آن فول اچ دی میباشد. CPU در این لپ تاپ جذاب 4هسته ای و از سری Whiskey Lake U است.

مادربورد

جالب توجه است که Motherboard در این لپتاپ از دوبخش بالایی و پایینی تشکیل شده. در قسمت بالا بخش اصلی، حافظه ها و پردازنده، و در قسمت پاییت بخش های ارتباطی و شبکه ای جای داده شده اند.

کیبورد

صفحه کلید این لپ تاپ کاملا تاچ است. اما نمیتواند برای کاربر درد سر ساز باشد. چرا که شرکت اینتل برای این لپتاپ یک صفحه کلید بسیار کم حجم و نازک و مهمتر از همه بیسیم را طراحی کرده که ضمن امکان استفاده آسان از آن حمل و نقل آسانی نیز دارد. با قرار دادن این کیبورد مابین دو صفحه نمایش بدون اینکه فضای اضافی اشغال شود حمل و نقل انجام خواهد شد.

خصوصیت قابل توجه دیگر این که:

این لپ تاپ پارچه ای وزن بسیار مطلوبی نیز دارد و با وجود این که در هر دو صفحه نمایش یک باتری جداگانه شصت واتی تعبیه شده وزن آن حدود 770 gr میباشد. همچنین جنس پارچه ای منحصر به فرد آن که از یک سازنده ی امریکایی نشأت میگیرد نیز حس تازگی و خاص بودن را به کاربر میبخشد.

سیستم عامل

ویندوز ده در این سیستم قابل نصب و اجرا است. اما برخی خصوصیات در این لپتاپ دوصفحه ای هنوز جای بررسی دارد. به طور مثال، قابلیت تنظیم جداگانه نور هر دو صفحه نمایش و جهت آن ها. این احتمال نیز می رود که قابلیت های متفاوت دیگری نیز مانند قابلیت نمایش کتابی که در آن همزمان در هردو صفحه امکان مشاهده وجود داشته باشد نیز تعبیه شده باشد.

امتیاز 4.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 870 police magnum
  2. بازتاب: Penis Envy Mushroom
  3. بازتاب: click this site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا