تازه های فناوریفناوریموبایل

شرکت هواوی فردا از گوشی Honor 20 Lite رونمایی می کند

برند آنر فردا از گوشی Honor 20 Lite رونمایی می کند

با توجه به گفته های مدیر عامل برند Honor، قرار است گوشی جدید Honor 20 Lite وارد بازار چین شود. همچنین آنر در پیج خود پستی را به اشتراک گذاشت مبنی بر اینکه، قرار است 15 اکتبر (یعنی فردا) از گوشی آنر 20 لایت رونمایی کند. در ادامه به مشخصات این گوشی تازه وارد می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی آنر 20 Lite

این گوشی به احتمال زیاد به یک تراشه ی Kirin810 با 4 یا 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256GB مجهز شده باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی، 3900mAh خواهد بود. در آنر 20 لایت، صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با رزولوشن 2400*1080 به کار برده اند.

گوشی Honor 20 Lite
این گوشی در قاب پشتی خود دارای 3 دوربین است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر، به ترتیب دارای رزولوشن های 8 و 2 مگاپیکسل می باشند. گفتنیست که، دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز به حسگر تشخیص عمق می باشد. دوربین سلفی به کار رفته در گوشیHonor 20 Lite دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی است که در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی Honor 20 Lite
قرار است این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده در اختیار کاربران قرار بگیرد، در نتیجه باید از لحاظ ظاهری نیز همانند مشخصات سخت افزاری اش دارای جذابیت باشد. یکی از مدیران برند Honor، در پیج خود از رنگ هایی که به شکل گرادینت در قاب این گوشی استفاده شده است، به اشتراگ گذاشته است. با توجه به این تصاویر، گرادینتی از رنگ های آبی، سبز، نارنجی و بنفش در طراحی آن بکار گرفته شده است.

به احتمال فراوان، رابط کاربری Magic UI 2.0 برای آنر 20 لایت مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین گمان می رود که، اندروید 9.0 pie سیستم عامل این گوشی خواهد بود. برای دانستن قیمت این گوشی باید تا فردا (23 مهر) منتظر ماند، اما به دلیل میان رده بودن این گوشی، قیمت آن باید چیزی در حدود 250 دلار باشد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: Ventilatoare radiale
  2. بازتاب: mushroom shop Colorado
  3. بازتاب: togel terpercaya
  4. بازتاب: health tests

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا