فناوریموبایل

هواوی از گوشی P40 لایت رونمایی کرد

هواوی از گوشی P40 لایت رونمایی کرد

شرکت هواوی از جدیدترین اسمارت فون خود یعنی گوشی P40 لایت رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی پی 40 لایت خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی پی 40 لایت هواوی

گوشی P40 لایت از تراشه 7 نانومتری Kirin 810 برای پردازش اطلاعات بهره می برد که این تراشه در واقع رقیت تراشه Snapdragon 675, 730 از شرکت کوالکام است که نسبت به این دو تراشه دارای عملکرد ضعیف تری است. در بخش حافظه، گوشی هواوی P40 Lite به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است. برای افزایش حافظه ذخیره سازی این گوشی میان رده می توان از طریق کارت حافظه نانو استفاده کرد.

گوشی P40 لایت

گوشی هواوی P40 Lite برای به نمایش در محتواها از یک نمایشگر 6.4 اینچی IPS LCD و کیفیت وضوح 2310*1080 پیکسل (+FullHD) و تراکم 398 ppi بهره می برد که در بخش سمت چپ بالایی نمایشگر این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک روزنه کوچک هستیم که میزبان دوربین سلفی عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است.

گوشی P40 Lite در بخش پشتی خود از یک ماژول دوربین مربعی شکل که در آن چهار لنز دوربین در آن تعبیه شده است، بهره می برد. دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسلی عریض با قابلیت بزرگنمایی خودکار با تشخیص فاز، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض، دوربین دوم به لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. از دیگر ویژگی های این گوشی میان رده می توان به فلش LED و تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی P40 لایت

گوشی پی 40 لایت از رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید 10 بهره می برد که از خدمات Google Play پشتیبانی نمی کند. اما این گوشی هوشمند به خدمات موبایلی هواوی مجهز است که از جدیدترین نسخه نرم افزار Huawei AppGallery بهره می برد. گوشی P40 Lite انرژی خود را از باتری 4200 میلی آمپر ساعت تامین می کند که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی را دارا است. سنسور اثر انگشت به کار رفته در این گوشی هوشمند در حاشیه کناری آن تعبیه شده است. همچنین گوشی پی 40 لایت از درگاه جک 3.5 میلی متری بهره می برد. این گوشی میان رده قرار است در سه رنگ سبز، صورتی و مشکی به بازار عرضه شود.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا