تازه های فناوریموبایل

منتظر میان رده جدید گوشی گلکسی A70S با دوربین 64 باشید

منتظر میان رده جدید گوشی گلکسی A70S با دوربین 64 باشید

سامسونگ این روز ها در حال رقابت با گوشی های باکیفیت و قیمت مناسب مثل Huawei و Xiaomi است که با این ویژگی ها مخاطبان زیادی را نیز جذب خود کرده اند. شرکت پرطرفدار سامسونگ مدتها در حال تولید گوشی های نو و جدیدی با قابلیت ها و قیمت های متفاوت است.  یک وجه قابل توجه این میدان رقابت Galaxy A70S است که در این بخش از طیف نیوز آنرا معرفی خواهیم کرد.

با توجه به اسم این محصول می توان دریافت که ورژن جدیدی از A70 در راه است. این مدل مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی شده که نظر خیلی ها را به خود جلب می کند. از دیگر مشخصات آن میتوان صفحه نمایش 108.4 سانتی متری امولد و سه لنز دوربین پشت را نام برد. اگر اخبار منتشر شده درباره این گوشی هوشمند صحت داشته باشند در اواسط سال جاری از آن رونمایی خواهد شد.

دستاوردی نو در دوربین گوشی های هوشمند سامسونگ

گوشی

مدتی پیش شرکت Samsung نخستین ماژول دوربین 64 Megapixel را به طور رسمی معرفی کرد. این ماژول قدرتمند غیر از تراکم پیکسلی فوق العاده ای که دارد از ویژگی های خاص دیگری نیز برخوردار است.

ماژول جدید Samsung از تکنولوژی تازه Tetracell استفاده می کند. همچنین با حس گر 0.8 میکرومتری ثبت تصاویر بسیار با کیفیت را تضمین می کند. نکته قابل توجه این است که این حسگر کوچک این قابلیت را دارد که هر چهار pixel را در یک پیکسل ترکیب کرده در نتیجه می تواند تصاویر شانزده مگاپیکسلی را با کیفیت تصاویر 64 مگا پیکسلی را ثبت کند. به موازات این قابلیت ویژگی دیگری در این ادغام پیکسلی این امکان را فراهم می سازد تا در نور بالا عکس های 64 مگاپیکسلی با کیفیت بالا حاصل شود.

دوربین

دوربین منفرد اصلی در پنل پشتی این گوشی جدید میتواند برترین تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد.
جالب است بدانید احتمال میرود که این دوربین منفرد با لنز 64 از مجموع سه لنز دوربین گلکسی A70 نیز برتر است.

بهترین کدام است؟

گوشی

هم اکنون تک لنز دوازده مگاپیکسلی گوشی های گوگل پیکسل، مقام اول را در دسته بندی برترین های فیلمبرداری و عکاسی دارند که با وجود توانمندی های نرم افزاری منحصر به فردی که دارو نیازی هم به استفاده از حسگر تعبیه شده در سامسونگ هم ندارد. با این حال هنوز مشخص نیست شرکت سامسونگ قصد صدر نشینی در دنیای تصویر برداری را دارد یا خیر.

در این بازار رقابتی گوشی های دیگر همانند OnePlus و Asus هم دوربین های باکیفیت 48 مگاپیکسلی خود را به نمایش گذاشتند که علاوه بر این دارای حسگر ثانویه و حسگر سوم زاویه باز و بوکه افکت نیز می باشند.

سخن پایانی

به نظر میرسد شرکت samsung این حسگر را از همان ابتدا برای گوشی های رده بالا به بازار معرفی نمیکند.
و این قابلیت را ابتدا برای گوشی های میان رده تست خواهد کرد. به هر حال اطلاعات بیشتری از این نسل از گوشی هوشمند در دسترس نیست. اما چیزی که مشخص است صفحه نمایش بزرگ و پردازنده ی سطح بالا و باتری نه چندان کوچک؛ و جالب توجه تر از همه قیمت مناسب آن است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: click for more info
  2. بازتاب: how to join illuminati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + نه =

دکمه بازگشت به بالا