فناوریلپ تاپ

جدیدترین مک بوک های اپل در اواخر سال 2020 عرضه می شوند

جدیدترین مک بوک های اپل در اواخر سال 2020 عرضه می شوند

در اواخر سال میلادی جاری شاهد عرضه مک بوک های جدیدی از شرکت اپل با پردازنده های اختصاصی خواهیم بود. البته اینکه این مدل سری جدیدی از خانواده ایر است یا مدلی کامل جدید، هنوز مشخص نشده است. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

طبق گزارشات یک تحلیل گر معروف به نام مینگچی کو، شرکت اپل قصد دارد تا در اواخر سال 2020 مک بوک های جدیدی عرضه کند که مهمترین ویژگی آن پردازنده های اختصاصی شرکت Apple می باشد. آنچه طبق روال معمول محتمل است، این لپتاپ تا اواخر امسال رونمایی می شود اما، شیوع ویروس کرونا در تأخیر آن زمان حتی تا سال 2021 بی تأثیر نمی باشد. پس در سه ماهه چهارم امسال و یا سه ماهه اول سال جدید میلادی شاهد این رونمایی خواهیم بود.

مک بوک

جزئیات بیشتر

پیشتر اخباری مبنی بر عرضه پردازنده های اختصاصی اپل با برکناری اینتل برای مک بوک های این شرکت منتشر شده بود. اخبار مربوط به ساخته شدن پردازنده های مبتنی بر معماری ARM تقریبا دو سالی بود که توجه رسانه ها و مخاطبانشان را به خود جلب کرده بود. حال به تحقق این پیش گویی نزدیک می شویم. علاوه بر این آنچه نظر تحلیل گر مذکور است، طراحی جدیدی این لپتاپ Apple نیز در اواسط سال میلادی جدید رونمایی خواهد شد.

سری قبلی لپ تاپ های اخیر

در سالی که گذشت، سری ایر مک بوک های اپل طراحی های جدیدی را عرضه کرد این در حالی است که حدود سه سال است سری پرو هیچ مدل جدیدی ارائه نداده است. بر همین اساس تصور می شود که، لپ تاپ های چهارده اینچی جدید با ویژگی کی بورد با مکانیزم قیچی این کمپانی تا اواخر امسال جایگزینی برای مدل های قبلی 13 اینچی شوند.

کیبورد های با مکانیزم قیچی Apple نسبت دیگر مدل های آن قیمت خرید بالاتری دارند. ویژگی جالبی که این کیبورد ها دارند این است که هر دکمه با دو قطعه کوچک پلاستیکی به هم وصل می شوند. این دو قطعی شبیه قیچی هستند. علت این مکانیزم این است که ذرات نفوذی مثل گرد و غبار کمتر وارد محیط داخلی اپتاپ شوند.

این قابلیت در سری قبلی مک بوک پرو شانزده اینچی به کار گرفته شد، تحلیل گر مینگ چی کو می گوید، این محصول شرکت اپل طرفداران و کاربران بسیار زیادی را جذب خود کرده و استقبال از خرید آن در طی سال های اخیر بی سابقه بوده است.

فرآیند توليد، رونمایی

تولید و رونمایی این محصول از کمپانی Apple بی وقفه در حال انجام بود تا اینکه ویروس کرونا با تعطیلی کارخانه ها، مانع از پیشرفت این چرخه تولید شد. قطعات مختلف در محصولات مختلف در برخی قسمت ها به طور کل تواید محصولات را متوقف و بعضاً در تولید و عرضه آنها به بازار تأخیر ایجاد چرد. به هر حال آنچه از گزارشات به گوش میرسد، تولید قطعات مختلف مربوط به مک بوک های جدید از اواخر ماه مارس اوج می گیرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. بازتاب: jettes un coup d'oeil à
  2. Does your site have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like to shoot you an email.
    I’ve got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

  3. You’re so interesting! I don’t suppose I have read through anything
    like that before. So good to discover another person with some genuine thoughts on this subject matter.

    Really.. thanks for starting this up. This site is one thing that’s needed on the web,
    someone with a bit of originality!

  4. بازتاب: ufabtb
  5. بازتاب: best sushi in Boston
  6. بازتاب: Devops services
  7. بازتاب: cragar wheels

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا