فناوریموبایل

معرفی مشخصات فنی گوشی Z Flip + ویدئو آنباکس کردن

معرفی مشخصات فنی گوشی Z Flip + ویدئو آنباکس کردن

در این مطلب ویدئویی از آنباکس کردن گوشی Z Flip قرار داده ایم و همچنین مطالبی از مشخصات فنی گوشی زد فلیپ را ارائه می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی سامسونگ زد فلیپ

گوشیZ Flip دارای تراشه 7 نانومتری Snapdragon 855+ است و در بخش حافظه به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز است. همچنین این گوشی تاشو از پردازنده گرافیکی Adreno 640 بهره می برد که در اجرای برنامه ها و بازی ها به گوشی سامسونگ Z Flip کمک می کند. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از درگاه کارت حافظه خارجی را ندارد.

گوشی سامسونگ Z Flip به یک نمایشگر تاشو مجهز است که در پنل جلویی خود از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن 2636*1080 پیکسل و تراکم 425 ppi بهره می برد. این گوشی تاشو بر روی صفحه نمایش خود به یک روزنه Infinity-O مجهز است که دوربین سلفی با لنز 10 مگاپیکسلی عریض در آن تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشی زد فلیپ از دو لنز دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن به لنز 12 مگاپیکسلی عریض با قابلیت بزرگنمایی خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و دوربین دوم هم به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز است. از دیگر ویژگی های این گوشی تاشو می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

لولای به کار رفته در گوشی تاشوZ Flip دارای ساختار فیبری است که تا حد امکان از نفوذ گرد و غبار جلوگیری به عمل آورد. همچنین این لولا به شکل سه مرحله ای قابلیت باز شدن دارد و در نتیجه می توان از آن در حالت 90 درجه ای هم استفاده کرد. گوشی گلکسی Z Flip برای تامین انرژی خود از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعت که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، بهره می برد. حسگر اثر انگشت در این گوشی تاشو در حاشیه کناری آن قرار گرفته است. گوشی گلکسی Z Flip به رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندرویذ 10 مجهز است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به آنباکس کردن این گوشی تاشو را مشاهده کنید:

گوشی Z Flip

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: slotjili
  2. بازتاب: ตารางบอล
  3. بازتاب: indepartarea mirosurilor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا