اینترنت و شبکهفناوری

معرفی رک سرور تیام شبکه مدل TRG-1054P

بررسی مشخصات فنی رک TRG-1054P

معرفی رک سرور تیام شبکه مدل TRG-1054P

همانطور که می دانید، برای ایجاد مراکز داده به تجهیزات مخصوصی نیاز است که یکی از مهمترین آن ها رک سرور است. در واقع Server Rack دستگاهی است که وظیفه محافظت و نگهداری تجهیزات شبکه قرار گرفته در خود را بر عهده دارد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی و بررسی قابلیت ها و امکانات رک سرور تیام شبکه مدل TRG-1054P بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی رک TRG-1054P

ابعاد و بدنه

رک سرور تیام شبکه مدل TRG-1054P در اندازه 54U ( 42U + 12U جانبی ) و در ابعاد عمق 100، عرض 80 و ارتفاع 202 سانتی متر تولید شده است. این رک سرور در زمان استفاده از چرخ یا پایه ثابت، دارای ارتقا 213 سانتی متر است. گفتنی است که وزن رک TRG-1054P به 171.5 کیلوگرم می رسد. در پنل جلویی این Server Rack از یک در توری قوسی شکل با قاب فلزی استفاده شده که به قفل الکترومغناطیسی و سیستم کنترل دسترسی رمزدار مجهز شده است. در بخش پشتی نیز شاهد قرارگیری یک در توری دو لنگه مجهز به قفل سوییچی و دستگیره چرخشی هستیم. در قسمت کناری آن نیز از پنل های جانبی دو لنگه افقی مجهز به زبانه کشویی و قفل سوییچی استفاده شده است. در ستون این رک سرور تیام شبکه، فضایی برای تعبیه پنل توزیع برق بدون نیاز به اشغال فضای مفید رک ایجاد شده است.

آرایش کابل

برای آرایش و هدایت بهتر کابل های شبکه در رک سرور تیام شبکه مدل TRG-1054P ، شاهد خمکاری ناودانی ریل ها به منظور ایجاد فضای هدایت کابل داخل ریل و همچنین پانچ های بیضی شکل بر روی ریل ها برای ورود و خروج کابل تعبیه شده است. از دیگر اقدامات برای هدایت بهتر کابل های شبکه می توان به افزایش پهنای ریل های عمودی و تعبیه پانچ های T شکل بر روی آن ها و همچنین این نوع فرم پانچ بر روی بازوهای تقویتی جهت نصب نگهدارنده کابل به منظور سهولت و نظم بیشتر در هدایت کابل اشاره کرد. به غیر از موارد گفته شده، برای ورود و خروج کابل های شبکه در بخش سقف و کف رک شاهد تعبیه ورودی های متعدد با ابعاد متفاوت هستیم که امکان وارد و خارج کردن کابل با حجم های مختلف را می دهد.

استحکام

برای افزایش استحکام و ایستایی رک TRB-1054P از ورق های دوبل شده و ریل هایی با ضخامت 2 میلی متر استفاده شده است. همچنین از دیگر اقداماتی که برای افزایش استحکام این رک سرور انجام شده است می توان به، تغییر شکل خمکاری ستون و ریل ها و تغییر در نحوه اتصال پیچ و مهره ها به صورت جوشکاری شده به ستون های جلو و عقب در 4 بازوی تقویتی اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

رک سرور تیام شبکه مدل TRB-1054P مجهز به سیستم هوشمند دیجیتال برای کنترل دما، اعلام ولتاژ، رطوبت و ارت بوده و در این رک از صفحه نمایش LCD استفاده شده تا به طور همزمان میزان دما، رطوبت، ولتاژ و ارت نمایش داده شود. در محل عبور کابل شبکه از قسمت سقف، از غبارگیر مویی استفاده شده است.

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل PSH ( HP ) - 42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل PSH ( HP ) - 42U

رک ایستاده (جوشی مخابراتی) 110 عمق PAYA SYSTEM مدل Mini Rack-47U

رک ایستاده (جوشی مخابراتی) 110 عمق PAYA SYSTEM مدل Mini Rack-47U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-44U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-44U

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫26 نظرها

  1. بازتاب: Mushroom Golden Teacher
  2. بازتاب: faceless niches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا