سخت افزار

معرفی و خرید مینی کیس هترون مدل mi756U

بررسی مشخصات فنی مینی کامپیوتر هترون mi765U

معرفی و خرید مینی کیس هترون مدل mi756U

معمولا در محیط های اداری از کامپیوترهای متعددی استفاده می شود که علاوه بر گرفتن فضا میز کاری کارمندان، باعث مصرف زیاد برق نیاز می شوند. بعضی از شرکت ها همانند شرکت هترون شروع به تولید مینی کامپیوتر ها کرده اند که فضای کمی را از میز کار اشغال می کنند و همچنین کارایی خوبی در رفع نیاز کارمندان داشته و مصرف برق آن ها نیز بسیار کمتر است. در این مقاله به معرفی و همچنین نکات مثبت خرید مینی کیس هترون مدل mi756U خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات مینی کامپیوتر هترون مدل mi756U

مینی کیس هترون مدل mi756U با ابعاد 200x126x73 میلی متر و وزن 1.5 کیلوگرم ساخته و عرضه می شود. با توجه به مشخصات گفته شده، این کامپیوتر کوچک به دلیل حجم کم، فضای زیادی را از میز کار اشغال نمی کند و همچنین به راحتی قابل حمل است. از لحاظ ظاهری نیز مینی پی سی هترون از طراحی خوبی بهره می برد و به میز کار جلوه بهتری می بخشد.

در بخش سخت افزاری، مینی کیس هترون مدل mi756U به مادربرد اختصاصی شرکت هترون تجهیز شده است. هترون این مدل از مینی کامپیوتر خود را با پردازنده اینتل نسل ششم از سری Core i7 تولید می کند که دارای فرکانس 3 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایت نیز است. در بخش حافظه نیز کامپیوتر کوچک هترون مدل mi756U به حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR3L مجهز شده است. حافظه داخلی به کار رفته در این مینی پی سی از نوع SSD بوده و دارای ظرفیت 128 گیگابایتی است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این مینی کیس هترون مدل mi756U ساخته شرکت اینتل بوده و از نوع Intel HD است. با توجه به مشخصات سخت افزاری ارائه شده، این مینی کامپیوتر به خوبی از پس کارهای مختلفی که به طور روزانه کارمندان شرکت ها به آن نیاز دارند، بر می آید.

دیگر امکانات:

کامپیوتر کوچک هترون مدل mi765U از طریق Wi-Fi و از طریق LAN به شبکه متصل می شود. این مینی پی سی از پورت USB 3.0، USB 2.0 و همچنین درگاه HDMI، VGA و جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می کند. از مهمترین قابلیت مینی کامپیوتر هترون، سیستم خنک کننده بدون فن آن است که می تواند مدت زیادی را بدون خاموش کردن، فعال بماند.

از دیگر ویژگی های مینی کیس هترون مدل mi765U می تواند به مصرف کم برق آن نسبت به کامپیوترهای معمولی اشاره کرد. MiniPC Hatron به طور متوسط 240 وات برق در هشت ساعت کاری مصرف می کند، در عوض کامپیوترهای معمولی چیزی در حدود 1760 وات میزان مصرف برقشان است که در حدود 7 برابر بیشتر از مینی کامپیوترهای هترون است. با توجه به تعداد ریاد کامپیوتر های موجود در شرکت ها و ادارات، استفاده از کامپیوترهای کوچک هترون می تواند میزان مصرف برق آن ها را بسیار پایین آورد و نتیجه باعث کاهش هزینه های آن ها نیز می شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 − 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا