سخت افزار

معرفی شارژر همراه مدل HPB2049PD

پاوربانک هترون مدل hpb2049pd

معرفی شارژر همراه مدل HPB2049PD

کاربران به دنبال استفاده مکرر و متوالی از گوشی های هوشمند خود برای شارژ و همیشه آماده به کار بودن آن دغدغه دارند. شاید در هر شرایطی استفاده از شارژر ها و اتصال به پریز برق مقدور نباشد، بر همین اساس استفاده از یک پاوربانک می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این بخش با شارژر همراه HPB2049PD آشنا خواهید شد. با طیف نیوز همراه باشید…  .

مشخصات فنی مربوط به پاوربانک هترون مدل hpb2049pd

شارژر همراه HPB2049PD هم اکنون در بازار موجود می باشد و ظرفیت باتری این پاوربانک بیست هزار و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. دارای دو درگاه ورودی یو اس بی سی و میکرو یو اس بی و همچنین مجهز به سه خروجی USB-A مدل رایج و متداول و UBC-C، USB-QC برای شارژ سریع دستگاه هایی که قابلیت شارژ پرسرعت را دارند، می باشد.
پورت USB-QC به شارژ سریع دستگاه کمک می کند و علاوه بر آن با وجود فناوری PD در شارژر همراه هترون مدل HPB2049PD می توانید اقدام به شارژ لپ تاپ خود کنید.

شارژر همراه

از دیگر مشخصات این پاوربانک مانیتور ال سی دی است که مقدار شارژ دستگاه را نشان می دهد.

مشخصات ظاهری

بدنه دستگاه هترون مذکور پلی کربنات و پلاستیک ABS است، سبک بودن و عدم ایجاد خط و خش روی سطح شارژر همراه از دیگر مشخصات ظاهری آن است. طول و عرض به ترتیب 15 و 7 سانتی متر و ضخامت آن 2.2 سانتی متر است. حمل آن آسان است و به سادگی در کیف های کوچک و جیب کیف های لپتاپ جای میگیرد و جابجایی بسیار ساده ای دارد.

جنس بدنه شارژر همراه مدل HPB2049PD ضد آتش سوزی و حریق در مقابل حرارت ایجاد شده هنگام شارژ است. شما می توانید با این پاوربانک تا شش بار بدون هیچ مشکلی گوشی خود را شارژ کدید.

ویژگی ها و مشخصات بیشتر

کارکرد بالای آی سی کمک می کند تا در زمان شارژ در یک تایم دستگاه های با ولتاژ مختلف، جریان خروجی را با توجه به نیاز هر دستگاه به صورت هوشمندانه مدیریت کند. دکمه های خاموش و روشن کردن دستگاه و وجود سطح بالایی از استانداردهای امنیتی از دیگر مشخصات قابل ذکر hpb2049pd می باشند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫18 نظرها

  1. I may need your help. I’ve been doing research on gate io recently, and I’ve tried a lot of different things. Later, I read your article, and I think your way of writing has given me some innovative ideas, thank you very much.

  2. بازتاب: continue reading this..
  3. Hi! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d
    ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
    My blog goes over a lot of the same topics as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to shoot me an e-mail. I look
    forward to hearing from you! Awesome blog by the way!

  4. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your webpage?
    My blog is in the exact same niche as yours and my visitors would definitely benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Thanks a lot!

  5. بازتاب: modesta coating
  6. بازتاب: casinos not on gamstop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا