برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

منتظر حالت صفحه تاریک در نرم افزار واتساپ باشید

منتظر حالت صفحه تاریک در نرم افزار واتساپ باشید

با توجه به خبرهایی که از Facebook انتشار یافته، قرار است حالت صفحه تاریک در ورژن ios نرم افزار واتساپ اعمال شود. با طیف نیوز همراه باشید… .

اخبار مربوط به حالت تاریک اپلیکیشن WhatsApp

اپلیکیشن واتس آپ با وجود محبوبیت زیادی که بین کاربران سراسر دنیا دارد، اما هنوز ویژگی تم تاریک مجهز نشده است. شاید بدانید که فیسبوک از ویژگی حالت صفحه تاریک در نسخه بتای نرم افزار واتساپ در سیستم عامل Android استفاده کرده است، اما همچنان این ویژگی در نسخه اصلی اپلیکیشن واتس آپ اعمال نشده است. اما اکنون با توجه به خبرهای منتشر شده، Facebook در حال کار بر روی دو مدل از ویژگی حالت صفحه تاریک در نسخه iOS می باشد که بعد از نهایی شدن یکی از آن ها، این ویژگی را در به روزرسانی نسخه iOS عرضه خواهد کرد.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، سازندگان نرم افزار واتساپ در حال کار بر روی دو نمونه از تم تاریک برای این برنامه محبوب هستند، یکی از این مدل ها از تم تماما مشکی پشتیبانی می کند و در مدل دیگر از تم خاکستری استفاده خواهد شد. گفتنی است، هنوز معلوم نشده است که فیسبوک می خواهد از چه مدلی در حالت صفحه تاریک اپلیکیشن WhatsApp در ورژن iOS استفاده کند.

نرم افزار واتساپ

احتمال اینکه از هر دو این مدل ها در نسخه نهایی نرم افزار واتساپ استفاده شود نیز وجود دارد. در صورت این کار، کاربر حق انتخاب خواهد داشت که از کدام یک از دو مدل حالت صفحه تاریک برای اپلیکیشن واتس آپ خود استفاده کند. فعلا متخصصین واتس آپ در حال طراحی ویژگی تم تاریک برای این نرم افزار هستند و انتظار نمی رود که حالت صفحه تاریک، به زودی در دسترس کاربران دارای سیستم عامل های Android و iOS قرار گیرد.

امتیاز 3.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: mossberg firearms
  2. بازتاب: superkaya88
  3. بازتاب: go to this web-site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا