برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

با بروزرسانی تلگرام قابلیت انتقال چت های واتساپ به Telegram امکانپذیر می شود

امکانپذیر شدن Import پیام های واتس اپ به تلگرام

با بروزرسانی تلگرام قابلیت انتقال چت های واتساپ به Telegram امکانپذیر می شود

تلگرام با بروزرسانی جدید خود به کاربران این امکان را می دهد تا پیام های موجود در برنامه واتساپ را به اپلیکیشن Telegram منتقل کرد. در ادامه به بررسی بیشتر این ویژگی و نحوه استفاده از آن می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

نحوه فعال کردن آپدیت جدید Telegram

نرم افزار تلگرام یکی از به روزترین برنامه های شبکه اجتماعی است که همیشه به دنبال ارتقا و راحتی کاربران خود است. در جدیدترین بروزرسانی نرم افزار Telegram قابلیت انتقال پیام های واتس اپ به تلگرام وجود دارد تا کاربران به راحتی بتوانند در صورت عدم نیاز به برنامه WhatsApp ، آن را حذف کنند.
برای فعال کردن این ویژگی باید مراحل زیر را انجام دهید:

در قدم اول باید وارد برنامه واتس اپ شده و بر روی اکانت کاربری که قصد دارید پیام هایش را به تلگرام انتقال دهید کلیک کنید.

در قدم بعدی باید گزینه سه نقطه ای قرار گرفته در بالا صفحه را انتخاب کرده و پس از باز شدن منو بر روی گزینه بیشتر (More) کلیک کنید.

در گام بعدی گزینه Export Chat را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه اکسپورت چت، منوی جدید باز می شود که شامل دو گزینه با رسانه (Include Media) و بدون رسانه (Without Media) است. شما در صورتی که می خواهید تمامی اطلاعات شامل چت های نوشتاری و پیام های صوتی و تصویری منتقل شوند، باید گزینه Include Media را انتخاب کنید که ناگفته نماند انتقال آن حجیم بوده و زمان بر هست. اما انتقال چت ها از طریق Without Media فقط شامل پیام ها شده و حجم زیادی نداشته و سریع تر قابل انتقال است.

در این مرحله و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری، برنامه تلگرام را انتخاب کرده و حالا نرم افزارم Telegram را باز کرده و اکانت کاربری را که قصد انتقال پیام های آن را دارید، انتخاب کنید.

حالا با دیدن پیام درخواست وارد کردن پیام ها، گزینه Import را انتخاب کنید. در نهایت تمامی پیام ها به تلگرام منتقل می شود.

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: image source
  2. بازتاب: Golden Teacher Mushrooms
  3. بازتاب: peaceful music
  4. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا