برنامه آیفوننرم افزار و اپلیکیشن

فتوشاپ در آیپد از این پس با ابزارهای بیشتر ارائه می شود

فتوشاپ در آیپد از این پس با ابزارهای بیشتر ارائه می شود

مدتی پیش فتوشاپ با ورود به سی سالگی خود به روزرسانی شد و برای نسخه های قابل نصب در دسکتاپ و آیپد قابلیت های جدیدی ارائه شد. حالا شرکت ادوبی امکانات دیگری نیز به نسخه آیپد اضافه کرده که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

تنظیمات و ابزارها

حدود یک سال از ورود فتوشاپ به آیپد ها می گذرد ولی با این وجود امکانات و قابلیت های زیادی برای آن تا همین اواخر درنظر گرفته نشده بود، اما حالا دیگر شرکت ادوبی تدابیری اندیشیده و ابزارهای جدیدی به این نرم افزار کاربردی افزوده است. در برج دسامبر فتوشاپ ابزاری به نام Select Subject Tool را اضافه کرد و به همین روال اکنون نیز ابزارهای دیگری برای این برنامه افزوده است. این تنظیمات زمانی کارساز است که فقط یک شی ء اصلی و یا سوژه در تصویر باشد اما با تنظیمات Object Selection قابلیت انتخاب های پیچیده تر امکان پذیر خواهد بود.

کار با این ابزار سخت و پیچیده نیست تنها کافیست اطراف منطقه مورد نظرتان کادر مستطیلی ایجاد کنید، Object Selection به طور اتوماتیک اشیای اصلی را بر میگزیند، سپس با برگزیدن دیگر قسمت های تصویر می توانید قسمت انتخاب شده را وسغت دهید.

بررسی دیگر قابلیت ها

شرکت ادوبی ابزارهای تایپ را هم به فتوشاپ آیپد افزوده است. اغلب تنظیمات تایپ در نسخه دسکتاپ به آیپد نیز اضافه شده است. از جمله قابلیت های این ابزار لایه تایپ و تنظیمات کاراکتر و آپشن می باشند. در قسمت تنظیمات در این نرم افزار می توان به مواردی همچون تنظیمات فاصله بین حروف در کلمات، تنظیمات ترکینگ و لیدینگ، و همچنین تنظیمات اندازه متن جملات و فرمت دهی اشاره کرد.

Content Aware Fill

در نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ در دسکتاپ ارتقای اصلی برنامه در Content Aware Fill اجرا شده است. قابلیت های مختلف در این مورد توسط شرکت ادوبی بهبود و ارتقا داده شده است. شما در این نسخه جدید می توانید، برای چند فایل مختلف چند انتخاب داشته باشید، و یا مواردی که برگزیده اید را بدون بیرون آمدن از پنجره ی Content Aware Fill ادیت کنید. همچنین می توانید پس از انجام تغییرات گزینه اپلای را انتخاب و قبل از تأیید نهایی، تغییرات را مشاهده کنید. با کمک این گزینه سرعت کار در ادیت و ترکیب عکس ها افزایش پیدا میکند.

Lens Blur

قابلیت ها و امکانات مختلف در Lens Blur در نرم افزار فتوشاپ توسط شرکت ادوبی ارتقا داده شده است. با این به روز رسانی ها نتایج حاصله از Lens Blur واقع گرایانه تر می شوند. جالب است بدانید، محققان ادوبی توانسته اند فضایی 3D را شبیه سازی کنند این کار با کمک ساخت الگوریتم قابل تعامل نور و اشیاء صورت گرفته است.

کارکرد ها و عملکرد ها

ادوبی اعلام کرده است که امکان جابه جایی و زوم در نرم افزار فتوشاپ تسهیل پیدا کرده است. علاوه براین تنظیمات Hand نیز برای جا به جا به جایی های بزرگ و بوم کارارتقا پیدا کرده اس. این تغییرات هنگام کار با ماوس و قلم نوری کاملا محسوس خواهند بود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: bio ethanol burner
  2. Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other sites?
    I have a blog based on the same topics you discuss and would really like
    to have you share some stories/information. I know my readers would enjoy
    your work. If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an email.

  3. بازتاب: u31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا