کنسول بازی

شرکت سونی از پلی استیشن 5 رونمایی کرد

شرکت سونی از پلی استیشن 5 رونمایی کرد

شرکت سونی طی یک مراسم آنلاین، از پلی استیشن 5 در دو ورژن PS5 Digital Edition و PS5 Standard رونمایی به عمل آورد. در ادامه به بررسی مشخصات Playstation 5 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

سرانجام شرکت Sony، کنسول نسل جدی خود را به صورت آنلاین معرفی کرد. این شرکت برخلاف روال گذشته که کنسول های خود را به رنگ سیاه عرضه کرده بود، پلی استیشن 5 در رنگ سفید تولید شده است. کنسول PS5 در حالت ایستاده طراحی شده است اما این احتمال هم وجود دارد که بتوان آن را به صورت خوابیده مورد استفاده قرار داد. کنسول پلی استیشن 5 در دو ورژن در اختیار کاربران قرار می گیرد که در نسخه دیجیتال ادیشن درایو 4K بلوری حذف شده که در نتیجه این ورژن از لحاظ ابعاد باریک تر از ورژن استاندارد خواهد بود و به احتمال زیاد دارای قیمت پایین تری است.

پلی استیشن 5

کنسول Playstation 5 در بخش جلویی خود به درگاه USB مجهز شده است و برای خنک کردن فضای داخلی این کنسول، فن های خنک کننده آن را در بخش بالایی تعبیه کرده اند. سونی به غیر از رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 از لوازم جانبی آن یعنی شارژر ایستاده دسته بازی، هدست اختصاصی، دوربین HD اختصاصی و یک دسته بازی مخصوص این کنسول رونمایی به عمل آورد.

پلی استیشن 5

شرکت سونی هنوز از زمان عرضه کنسول Playstation 5 و قیمت آن صحبتی نکرده است اما این احتمال وجود دارد که این شرکت کنسول بازی جدید خود را در اواخر سال میلادی 2020، کنسول PS5 را به بازار عرضه کند. طبق اخبار و گزارشاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، احتمالا ورژن استاندارد این کنسول دارای قیمتی در حدود 500 دلار است و در صورت صحیح بودن این خبر، احتمالا ورژن دیجیتال آن با قیمت 450 دلاری به بازار عرضه شود.

امتیاز 3.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا