تازه های فناوریکنسول بازی

کنسول پلی استیشن 5 در تعطیلات 2020 به بازار عرضه خواهد شد

کنسول پلی استیشن 5 در تعطیلات 2020 به بازار عرضه خواهد شد

شرکت سونی با گذاشتن تاریخ عرضه ی پلی استیشن 5 در حساب توییتری خود، به علاقمندان این کنسول بازی پیشایش هدیه کریسمس داد. این شرکت قرار است در تعطیلات 2020، نسل جدید کنسول بازی خود را به دنیای بازی عرضه کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

تاریخ عرضه و مشخصات Playstion 5

با توجه به خبر منتشر شده در صفحه ی توییتر سونی، این کنسول بازی کریسمس امسال به بازار عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیقی را برای زمان ارائه ی PS5 اعلام نکرده است.

کنسول پلی استیشن 5 دارای کنترلرهایی با فناوری Hapitc یا همان بازخورد لمسی می باشد تا کاربر بتواند با لمس کردن این دکمه های لامسه ای احساس قوی تری نسبت به حرکت های کارکتر های بازی داشته باشند. شرکت Sony نام این تکولوژی را Adaptive Triggers (تریگرهای تطبیق پذیر) گذاشته است.
نکته ی قابل توجه درباره ی این تریگرها، شخصی سازی آن ها می باشد. یعنی هر کاربر با توجه به نوع بازی که انجام می دهد، می تواند تنظیمات تریگرها را تغییر داده و بدون هیچ مشکلی به بازی مورد علاقه ی خود بپردازد.
باتری این کنترلر شارژدهی بیشتری نسبت به Dual Shock 4 دارد و همچنین وزن آن هم بیشتر از کنترلر PS4 می باشد. قابل ذکر است که این کنترلر به درگاه USB تایپ سی مجهز است.

پلی استیشن 5
PS5

کنسول Playstion 5 به یک درایو نوری با قابلیت اجرای محتویات 4K مجهز می باشد، و همچنین PS5 دارای دیسک های نوری با ظرفیت 100GB است که، بدون هیچ گونه مشکلی بازی ها را به بهترین شکل اجرا می کند. به دلیل داشتن این امکانات در بخش درایو نوری و همچنین دارا بودن حافظه ی SSD، سرعت نصب بازی در کنسول PS5 باید به مراتب از نسل 4 را آن سریعتر باشد.

در رابطه با بازی های پلی استیشن 5 لازم به توضیح است که چندین شرکت در حال تولید بازی برای این کنسول می باشند که در این بین کمپانی Bluepoint Games اشاره کرد که، در حال ساخت یک بازی بزرگ برای PS5 می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا