کنسول بازی

PS4 و آینده ای متفاوت

PS4 و آینده ای متفاوت

شاید کمتر جوان یا نوجوانی را بتوان یافت که از سرگرمی با کنسول های مختلف بازی روی برگرداند. در میان تمام کنسولهای بازی نسل چهارم PS4 طرفداران خاص و البته پرتعداد خود را دارد. در این مقاله، طیف نیوز قصد دارد تا خبری جدید در مورد پلی استیشن ارائه دهد، پس با ما همراه باشید.

سونی، کنسول بازی قدیمی و خاطره ساز برای رظایت مندی علاقه مندان خود به خواسته های آنان روی خوش نشان داده است. این شرکت قرار است چند قابلیت نو را روی پلی استیشن امتحان کند و به آن بیفزاید.

اما اینکه چه شده که در اواخر عمر پلی استیشن چهار این قابلیت ها تصمیم به ملحق شدن دارند. شاید باید گفت از تصمیم احتمالی این شرکت قدیمی سر رشته میگیرد که قصد دارد به این سخن جامه ی عمل بپوشاند.
که:

دیر رسیدن بهتر است از هرگز نرسیدن است.

پلی استیشن

و اما این شایعات جذاب چه خواهند بود:

یک ادعا که در twitter منتشر شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. وعده ی چهار قابلیت نو را برای پلی استیشن برای همگان به ارمغان آورده. با وجود این قابلیت ها بازی کنندگان میتوانند، در طول مدت بازی تایم طی شده و یا اعداد دیگری ازین قبیل را روی مانیتور مشاهده کنند.

ویژگی دیگر امکان سنجاق کردن بازی در قسمت داشبورد و دسترسی آسان به بازیست. قابلیت بعدی ویش لیست یا همان منوی آرزو هست. امکان هدیه دادن بازی و دیگر قابلیت جدید که انگیزه بزرگ تمام کاربران است جایزه ها هستن. سیر موفقیت در بدست آوردن این تروفی ها و پیشرفت در جایزه ها در آپدیت جدید PS4 نمایش داده میشود.

کاربری که در تویتر این اطلاعات را منتشر کرده کارنامه ی سفیدی در فاش کردن چندی دیگر از اطلاعات این چنینی داشته است. پس با وجود اینکه منبع محکم و موثقی این معلومات را در اختیار ما نگذاشته جای برای امید به جذابتر شدن PS4 باقیست.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا