تازه های فناوری

معرفی قابلیت های جدید در مرورگر سافاری توسط شرکت اپل

معرفی قابلیت های جدید در مرورگر سافاری توسط شرکت اپل

به موازات معرفی و رونمایی جدیدترین نسخه سیستم عامل مک ، ویژگی ها و قابلیت های جدید مرورگر سافاری نیز توسط Big Sur معرفی شدند. در ادامه این بخش به بررسی این قابلیت ها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

در رویدادی جذاب برای اپلی ها، به تازگی از نسخه های جدید سیستم عامل های کمپانی کوپرتیونی ها و مشخصات مربوطه رونمایی و معرفی به عمل آمد. بیگ سر یا همان رویداد رونمایی از سیستم عامل های جدید مک مدیران شرکت اپل به ویژگی هایی جدید و شنیدنی از مرورگر سافاری نیز اشاره کردند. یکی از قابل توجه ترین این قابلیت ها در مرورگر سافاری قابلیت مدیریت تب ها بود.

مرورگر سافاری
در شرایطی که کاربران تعداد صفحات زیادی را در مرورگر سافاری باز کنند، تب منیجر می تواند مدیریت قابل توجهی ارائه دهد. کاربر می تواند با قرار دادن نشانگر ماوس روی هر تب یک صفحه کوچک به عنوان پیش نمایش از صفحه مشاهده کند و در تصمیم گیری برای ورود به آن صفحه راحتتر عمل کند و صفحه هایی که دیگر احتیاجی به آنها ندارد را به راحتی می تواند ببندد.

بررسی قابلیت های بیشتر

در وضعیت پیش نمایش فقط نام و عکسی از صفحه مد نظر نمایش داده می شود، با این وجود اپل قصد دارد به موارد ذکر شده آیکن نیز اضافه کند. علاوه بر این قابلیت ها، شرکت اپل قابلیت های دیگری نیز به مرورگر سافاری اضافه کرده است. از جمله پشتیبانی از اکستنشن ها.

جذابیت این قابلیت در این است که کاربران می توانند از صفحه فروشگاهی اختصاصی، اکستنشن های مورد علاقه شان را برگزینند و به مرورگر سافاری بیفزایند. همچنین کاربر قادر خواهد بود تا یک لیست از وب سایت ها را ایجاد کند و اکستنشن مد نظر فقط در همان وب سایت ها اجرا شودو. به عبارتی کاربر اپل قادر است معین کند اکستنشن ها هر یک در کدام سایت فعال و یا غیر فعال باشد، برخلاف دیگر مرورگرها.

مرورگر سافاری شرکت اپل همچنین قابلیت دیگری در اختیار کاربران خود قرار می دهد و آن هم شخصی سازی صفحه اصلی می باشد. برای مثال می تواند تصویر مورد علاقه خود را به عنوان بک گراند بر گزیند و قرار دهد.

قابلیت قابل ذکر آخر نیز امکان ترجمه است که با کمک آن کاربر قادر خواهد بود تا فقط با یک کلیک هر سایتی که مدنظر دارد را به زبانی دیگر ترجمه کند

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Its such as you read my mind! You appear to grasp a lot
    approximately this, such as you wrote the
    book in it or something. I feel that you just could do with a
    few % to force the message home a bit, but instead of that,
    that is excellent blog. A fantastic read. I will definitely be back.

  2. بازتاب: top tv sizes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا