سخت افزارفناوری

معرفی و خرید کامپیوتر کوچک هترون سری EASY

امکانات مینی پی سی هتروی EASY Series

معرفی و خرید کامپیوتر کوچک هترون سری EASY

به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی دیوایس های کامپیوتری با حجم و ابعاد کوچکتر طراحی و عرضه شدند. یکی از شرکت هایی که به شکل تخصصی در زمینه تولید مینی کامپیوترها عملکرد خوبی دارد، شرکت هترون است. مینی کیس های هترون با مشخصات سخت افزاری به روز و طراحی مناسب می تواند جایگزین خوبی برای کامپیوترهای بزرگ به خصوص در محیط ها اداری شوند. در این مطلب به بررسی امکانات و خرید کامپیوتر کوچک هترون سری EASY که دارای دو مدل ei350u و ei563u است، خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی های مینی کیس هترون مدل ei563u و ei350u

کامپیوتر کوچک هترون سری EASY دارای ابعاد 200x175x55.7 میلی متر است که می توان گفت تقریبا با ابعاد یک کتاب برابری می کند. همچنین این کامپیوتر با وزن 1.3 کیلوگرم تولید شده است که با توجه به این مشخصات، می توان به راحتی این مینی کامپیوتر را بر روی میز کار قرار داد و همچنین به آسانی آن را جابجا کرد.

مینی کیس ei563u از لحاظ سخت افزاری مجهز به پردازنده Core i5 نسل ششم اینتل است که از حافظه کش 3 مگابایتی و فرکانس 2.7 گیگاهرتز بهره می برد. در این مینی کامپیوتر از حافظه رم DDR3 با فرکانس 1600 مگاهرتز استفاده شده است که این نوع RAM برای مینی کیس های ادارای بسیار مناسب است. برای ذخیره سازی داده ها و نصب نرم افزارها، کامپیوتر کوچک ei563u قابلیت پشتیبانی از انواع حافظه داخلی SSD، HDD و mSATA را دارد. کامپیوتر کوچک هترون سری EASY از پردازنده گرافیکی مجزا بهره نمی برد و پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel HD Graphics است.

مینی کامپیوتر ei350u از لحاظ ابعاد و وزن با ابعاد مینی کیس ei563u برابری می کند اما در زمینه مشخصات سخت افزاری با یکدیگر تفاوت دارند. این مینی پی سی هترون به پردازنده Core i3 نسل پنجم اینتل تجهیز شده و از حافظه کش 3 مگابایتی و فرکانس پردازنده 2 گیگاهرتزی بهره می برد. در بخش حافظه، مینی کیس ei350u نیز به حافظه رم DDR3 با فرکانس 1600 مگاهرتز مجهز شده است و برای ذخیره کردن اطلاعات و برنامه ها از حافظه داخلی HDD، SSD و mSATA پشتیبانی می کند. پردازنده گرافیکی آن هم از نوع Intel HD Graphics است.

دیگر مشخصات:

هر دو کامپیوتر کوچک هترون سری EASY از پورت های USB 3.0، USB 2.0 و درگاه HDMI و VGA بهره می برد. از دیگر قابلیت های آن می توان به درگاه LAN از نوع Gigabit Ethernet 10/100/1000 و فن خنک کننده آن اشاره کرد.
با توجه به مطالب ذکر شده، این سری از مینی پی سی هترون بسیار برای محیط های اداری مناسب است و کارمندان می توانند به راحتی کارهای روزمره خود را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهند. همچنین مصرف برق کامپیوترهای معمولی 7 برابر بیشتر از کامپیوترهای کوچک هترون است که با توجه به تعداد زیاد کامپیوترهای موجود در یک ساختمان اداری، عدد بسیار بزرگی است. برای کاهش مصرف برق و هزینه ها نیز، مینی کیس های هترون بسیار مناسب هستند.

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 15 =

دکمه بازگشت به بالا