فناوریموبایل

چلنج دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 با گوشی آیفون 11 پرو مکس

چلنج دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 با گوشی آیفون 11 پرو مکس

همانطور که می دانید، گوشی های آیفون از نظر دوربین و کیفیت عکسبرداری، همیشه جز اولین ها به حساب می آید؛ اما باید بدانید که گوشی آیفون 11 پرو مکس در تست DxOMark در برابر دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 مغلوب شده است. ما در ادامه به جزئیات این چلنج می پردازیم، با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی گزارش ارائه شده توسط DxOMark

شرکت اپل برای ارائه گوشی های جدید خود، توجه ویژه ای نسبت به دوربین آیفون ها داشته است که در نتیجه ما شاهد عرضه گوشی آیفون 11 پرو مکس و پرو با دوربین سه گانه بودیم. با توجه به کیفیت ساختاری دوربین این گوشی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری، ما انتظار صدرنشینی این گوشی های اپل را در زمینه دوربین داشتیم، اما با توجه به گزارش ارائه شده توسط DxOMark این انتظار برآورده نشده است.

گوشی آیفون 11 پرو مکس

طبق بررسی های انجام شده بر روی گوشی Iphone 11Pro Max توسط DxOMark، ما شاهد نزول گوشی آیفون هستیم. بعد از انجام آزمایش های مختلف در زمینه های عکسبرداری و فیلمبرداری توسط DxOMark، گوشی آیفون 11Pro Max موفق به کسب امتیاز 117 را تمام زمینه ها شد که به اتفاق با گوشی گلکسی S10 در رده سوم قرار می گیرد. با توجه به گزارش اعلام شده توسط DxOMark، گوشی های هواوی Mate 30pro و شیائومی Mi Note 10 در صدر جدول قرار دارند.

با وجود اینکه گوشی Iphone 11Pro Max نتوانسته رتبه اول را کسب کند، اما از لحاظ کیفیت عکسبرداری دارای عملکرد بسیار چشمگیری است. تنها مواردی که باعث عدم صدرنشینی این گوشی شده است، می توان به وجود نویز در بعضی از شرایط نوری و همچنین از بین رفتن برخی جزئیات در زوم دیجیتال اشاره کرد. این موارد باعث دریافت امتیاز 117 از طرف DxOMark شده است. همچنین در بخش فیلمبرداری نیز به دلیل عدم تعادل رنگ سفید در بعضی از شرایط نوری، گوشی آیفون 11 پرو مکس امتیاز 102 را از DxOMark کسب کرده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + چهار =

دکمه بازگشت به بالا