فناوریلپ تاپ

ردمی بوک های جدید 13 و 14 و 16 اینچی معرفی شدند

ردمی بوک های جدید 13 و 14 و 16 اینچی معرفی شدند

ردمی بوک های شیائومی اخیرا با پردازنده مرکزی AMD و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اس اس دی معرفی شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

روزهای ابتدایی هفته جاری شرکت ردمی اعلام کرد که قصد دارد لپ تاپ های جدیدی را رونمایی کند. اکنون محوصلات جدید این کمپانی یعنی ردمی بوک های متنوع 13، 14 و 16 اینچی را رونمایی کرد. همه انواع این لپتاپ ها مجهز به پردازنده رایزن چهار هزار ای ام دی می باشند.

بررسی مشخصات‌

وزن و ضخامت ردمی بوک های جدید کم است و شرکت شیائومی پیشتر نیز نمونه هاب مشابه را تولید کرده است. سبکی و کم ضخامت بودن لپ تاپ های جدید ردمی ظاهری زیبا و جذاب به آنها بخشیده است. باوجود پردازنده AMD این محصولات از سخت افزار قدرتمندی نیز برخوردارند که تا 60 درصد قدرت پردازشی این لپتاپ ها را افزایش داده است.

CPU و GPU

تنوع در این محصولات‌ موجب شده تا افراد با سطح دارایی و اقتصادی مختلف نیز قدرت خرید یکی از انواع ردمی بوک ها را داشته باشند. پس چنانچه قصد صرف هزینه چندانی ندارید از لپتاپ با CPU مدل  Ryzen 5 4500U استفاده کنید.
در محصولات جدید 13، 14 و 16 اینچی از GPU مجتمع استفاده شده است. مدل های پرقدرت تر این چیپست ها مجهز به هسته وگا هفت و CPUمیان رده، دارای هسته وگا 6 میباشد. و هردو نوع تراشه ها مجهز به TDP پانزده واتی میباشد. Ryzen 7 4700U از هشت هسته و هشت ترد و Ryzen 5 4500U از شش هسته و شش ترد استفاده می‌کند

طراحی، نمایشگر و مشخصات ظاهری

ردمی بوک های جدید شرکت شیائومی مجهز به بدنه ای متالیک با طراحی مینیمال هیتند که بزرگترین وجه تفاوت آنها از لحاظ ابعاد صفحه نمایش آنهاست. حواشی در این لپتاپ ها به حداقل رسیده اند و نسبت صفحه نمایش به کل بدنه حدود نود درصد اعلام شده است. نمایش رنگ ها نیز بسیار زنده و شاداب است که این مزیت به لطف پوشش صد درصدی از فضای رنگی sRGB میباشد. رزولوشن در ردمی بوک های جدید 1920 در 1080 پیکسل بوده واز نرخ رفرش 60 هرتز نیز برخوردار است. در مدل های 13 و 14 اینچی ماکسیمم روشنایی 250 نیت و در مدل شانزده اینچی ماکسیمم 300 نیت میباشد.

ابعاد مدل ۱۳ اینچی ۳۰۷/۳ در ۱۹۵ در ۱۷/۸ میلی‌متر و ابعاد مدل ۱۴ اینچی ۳۲۰ در ۲۰۳ در ۱۶/۸۵ میلی‌متر و ابعاد مدل ۱۶ اینچی ۳۶۷/۲ در ۲۳۲/۸۵ در ۱۷/۵۵ میلی‌متر است. این سه‌ لپ‌تاپ به‌ترتیب ۱/۲۳ و ۱/۲ و ۱/۸ کیلوگرم وزن دارند.


مشخصات فنی

لپتاپ شانزده اینچی شیائومی با باتری 46 وات بر ساعت برای 12 ساعت استفاده مناسب است. علاوه بر این با وجود فناوری شارژ پرسرعت پس از هربار اتمام کامل شارژ، در 38 دقیقه دوباره تا 50 درصد شارژ کامل می شود. مدل های 13 و 14 اینچی دارای باتری 40 وات بر ساعتی میباشند.

از مشخصات قابل ذکر برای هر سه مدل ردمی بوک جدید شیائومی می توان به یک درگاه USB-C، یک درگاه معمولی یو اس بی Type-A، یک پورت HDMI، یک جک سه و نیم میلیمتری هدفون، Wifi دوبانده و بلوتوث 5 اشاره کرد.

کانفیگ های مدل 13 اینچی:

1. 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اس اس دی با تراشه رایزن 5، 4500U به همراهی 8 گیگابایت حافظه رم با قیمت 532دلار.
2. 512 گیگابایت حافظه SSD با تراشه رایزن 5، 4500U و 16 گیگابایت حافظه رم با قیمت 560 دلار.
3. حافظه ذخیره سازی اس اس دی یک ترابایتی و تراشه رایزن 7، 4700U و با 16 گیگابایت حافظه رم و قیمت 700 دلار.

کانفیگ های مدل 14 اینچی

در دو مورد اول درست مانند مدل 13 اینچی ردمی بوک شیائومی میباشد اما کانفیگ سوم با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی اس اس دی، تراشه رایزن 7، 4700 U ، شانزده گیگابایت حافظه رم و 630 دلار می باشد.

کانفیگ های لپ تاپ 16 اینچی در تمام مدل ها شبیه به نمونه ی 14 اینچی می باشد.
با توجه به اطلاعات بدست آمده از کمپانی شیائومی هر سه لپتاپ درتاریخ 12 خرداد سال جاری عرضه خواهند شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫20 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: hawaiian magic mushrooms
  3. بازتاب: 토렌트
  4. I’m really enjoying the theme/design of your website.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A handful of my blog visitors have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great
    in Opera. Do you have any suggestions to help fix this issue?

  5. بازتاب: superkaya 88
  6. بازتاب: look here
  7. Undeniably believe that which you said. Your favourite
    justification appeared to be at the internet the easiest factor to bear in mind of.
    I say to you, I definitely get irked at the same time as other folks consider worries that they plainly do not know about.
    You controlled to hit the nail upon the top and defined out the whole thing
    without having side effect , other people can take a signal.
    Will probably be again to get more. Thanks

  8. بازتاب: naakte borsten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + شش =

دکمه بازگشت به بالا